וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל המנייק שרמוטות": צעיר נעצר לאחר שקילל שוטר שרשם לו דוח

3.5.2018 / 21:11

מפקד מחוז ירושלים הורה למצות את הדין עם צעיר בן 18 ממבשרת ציון לאחר שקילל ואיים ללא הפסקה על שוטרים, שהוזעקו למקום בעקבות תלונת תושבים על רעש שהקים עם חבריו. במשטרה ציינו כי בחקירתו החשוד הביע חרטה ואף בכה. צפו בתיעוד

עריכה: יוסי אלטר

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, הורה לפעול ביד קשה ולהעמיד לדין בהליך מהיר צעיר בן 18, ממבשרת ציון, שנעצר בחשד שקילל ואיים על שלושה שוטרי סיור. השוטרים הוזעקו בלילה שבין ראשון לשני השבוע, בעקבות תלונות של תושבים במבשרת ציון על רעש שהצעיר וחבריו הקימו, באופן שהפריע את מנוחת השכנים.

בשני סרטונים שצולמו על ידי אחד השוטרים מתוך ניידת המשטרה וכן על ידי אחד החשודים עצמו, תועד הצעיר מקלל את השוטרים ואף העיר הערות גזעניות, זאת ככל הנראה לאחר שהוחלט לרשום לו דוח. הצעיר גם איים על השוטר כי בעתיד תיפתח נגדו חקירה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

נער בן 18, מצלם שוטרים שנתנו לו דוח על הפרעה לציבור. --, מערכת וואלה! NEWS
הצעיר בתיעוד שצולם מתוך ניידת המשטרה/מערכת וואלה! NEWS, --

"הוא התנהג בדיוק כמו הישראלי המכוער בדומה להתנהגות בטיסת השוקולד", אמר קצין בכיר משטרה. "במשך דקות הוא לא הפסיק להתבטא בגסות כלפי אנשי חוק שהגיעו לבצע את המשימה המוטלת עליהם. אם הוא הרשה לעצמו לדבר כך אל שוטרים במדים, ניתן רק לשער איך הוא התבטא כלפי אותם אזרחים שהזעיקו את המשטרה קודם לכן. השוטרים נהגו באיפוק, מילאו לצעיר דוח ולאחר מכן, הוא נעצר והובא לחקירה".

לדברי קצינים במשטרה, במהלך חקירתו, החשוד הוסיף לקלל בחדר החקירות, לצד תחינות, בכי והבעת חרטה. "לא התרשמנו מהחרטה ומהבכי שלו", אמר גורם במשטרה. "אנחנו מתכוונים להעמיד אותו לדין פלילי על שורת עבירות, בהן הפרעה לשוטר, העלבת עובד ציבור ועבירות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully