וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההילולה במירון: אלו שינויי התנועה והכבישים שנחסמו בצפון

2.5.2018 / 12:29

בתום היערכות ממושכת הוצבו אלפי שוטרים באזור צפת והר מירון. כבישים רבים סביב מתחם ההילולה נחסמו וכמו בשנים קודמות, הגעה למתחם מתאפשרת רק בתחבורה ציבורית ובהסעות. כמו כן, פורסמו הנחיות לתושבי האזור כיצד להגיע לבתיהם

וידאו: סרטוני גולשים וצלמי וואלה!NEWS, סטילס: ראובן קסטרו, וואלה!NEWS, עריכה: יאיר דניאל

לאחר היערכות ממושכת, נערכה היום (רביעי) בשעות הבוקר המשטרה בפריסה מלאה לקראת הגעתם של מאות אלפי חוגגים להילולת הרשב"י בהר מירון. באזור הוצבו אלפי שוטרים ממחוז צפון, מאגף התנועה וממשמר הגבול, ואף יופעלו אמצעים טכנולוגיים לקבלת תמונות מהאוויר על המתרחש בגזרה. במסגרת ההיערכות נחסמו כבישים רבים באזור והומלץ לתושבי צפת הסמוכה להגיע לעיר מכיוון דרום, תוך המשך נסיעה על כביש 90, פנייה לראש פינה וכניסה לעיר דרך כביש 8900.

כמו בשנים קודמות, ההגעה להילולה תתאפשר רק באמצעות תחבורה ציבורית והסעות מוסדרות. לא תתאפשר כלל הגעה למתחם ההילולה באמצעות כלי רכב פרטיים, במשטרה הבהירו כי אין טעם לנסות לעקוף את המחסומים, היות שכוח משטרה גדולה יוצב בכבישים ובשבילי העפר המובילים למירון. כמו כן, לא תתאפשר חנייה של כלי רכב פרטיים בשטחים פתוחים ובצדי הדרך.

החל משעה 7:00 ועד לסיום האירוע מחר נחסמו כביש 866 מצומת חנניה לכיוון מירון, כביש 89 מצומת חירם ועד מחלף אליפלט לשני הכיוונים (דרך צומת גוש חלב), כביש 886 מצומת דלתון ועד כיכר עין זיתים וכביש 8900 מצומת יער בירייה ועד כיכר עין זיתים. כניסה או יציאה מצפת תתאפשר, כאמור, דרך כביש 8900 בלבד מכיוון ראש פינה בלבד. לפי צורך ייחסמו גם כביש 65 מצלמון לכיוון קדרים וכן כביש 85 מצומת ראמה עד צומת עמיעד לשני הכיוונים.

עוד בוואלה! NEWS
מבטלים מדורות - וחוששים ממזג האוויר הקיצוני: מדריך ל"ג בעומר
איראן תחויב לפצות במיליארדים את קרובי הרוגי ה-11 בספטמבר
הערכה במשרד המשפטים: החלטה בכל תיקי נתניהו רק לקראת סוף השנה

חגיגות לג בעומר בהר מירון 13 במאי 2017. אנצ'ו ג'וש, מערכת וואלה! NEWS
ההילולה במירון, בשנה שעברה/מערכת וואלה! NEWS, אנצ'ו ג'וש

תושבים המתגוררים בסמוך למירון יורשו לנסוע בצירים מסוימים רק באמצעות הצגת תעודת זהות עם ספח עדכני, ובו מצוין מקום מגוריהם. אורחים השוהים בחדרי אירוח ובצימרים ביישובים הסמוכים צריכים לוודא עם מארחיהם כי פרטיהם הועברו למשטרת ישראל. כניסת כלי רכב לצפת, עכברה, כדיתא, עלמה, דלתון וביריה תתאפשר רק דרך מחלף אליפלט, צומת ראש פינה, צומת דלתון ועד כיכר עין זיתים בלבד. כניסה לצבעון, גוש חלב, ספסופה, אור הגנוז ובר יוחאי תתאפשר רק דרך צומת גבעון וצומת גוש חלב עד לצומת בר יוחאי בלבד. הכניסה לעין אל אסד, פרוד, אמירים, שפר וכפר שמאי תתאפשר דרך צומת צבעון וצומת גוש חלב ועד לצומת בר יוחאי בלבד. תושבי מירון יוכלו להיכנס ליישוב רק דרך צומת גוש חלב וצומת צבעון.

במקום ההילולה תפעל עמדה של זק"א ובה יחולקו צמידים לילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, שעליהם רשומים מספרי הטלפון של ההורים או האחראיים עליהם. בנוסף, ניתן יהיה להתקשר לעמדת זק"א לטלפון 1220 ומתנדבי הארגון יפעלו לאיתור נעדרים, אם יהיו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מפת היערכות להילולה במירון ל"ג בעומר 2018, 2 במאי 2018. חטיבת דובר המשטרה
היערכות המשטרה במירון/חטיבת דובר המשטרה

מנציבות הכבאות וההצלה נמסר כי ההגבלות לקיום מדורות ל"ג בעומר, שפורסמו קודם לכן, יהיו תקפות גם בהילולה במירון. בתום הערכת המצב, חתם מפקד המחוז על צו המורה על קיום הדלקת מדורות במירון לאירועים שאושרו. המדורות יוגבלו לגובה של מטר וחצי וקוטר של עד שלושה מטרים, והודגש איסור הדלקת מדורה ביער ובחורש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully