וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרס למוות תושב קריית גת ונמלט - בגלל ויכוח על 35 שקל | תיעוד

2.5.2018 / 11:09

בארי מירזייב, בן 30 מקריית גת, הואשם בהריגה ובהפקרה על רקע ויכוח שפרץ סביב תשלום על בקבוק וודקה. האירוע נחקר תחילה כתאונת דרכים, אך במהלך החקירה נמצא תיעוד מצלמת רכבו של הדורס - ובו צילום הפגיעה המכוונת והבריחה מהמקום

עריכה: יאיר דניאל

בארי מירזייב, תושב קריית גת בן 30, הואשם היום (רביעי) בהריגה והפקרה לאחר שדרס במכוון למוות את נצח אבויה, גם הוא תושב העיר, באמצעות מכוניתו - זאת על רקע ויכוח ביניהם על סכום של 35 שקלים. המקרה פוענח לאחר חקירה מאומצת של מה שנראה תחילה כתאונת דרכים, שהתבררה לבסוף להיות מעשה מכוון. כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

האירוע התרחש ב-4 באפריל לאחר חצות, אז הגיעו הנאשם ואדם נוסף לספק בקבוק וודקה שאותו הזמין אבויה, בן 34. מפרטי כתב האישום עולה כי בהגיעם לכתובת בשדרות לכיש בעיר, ניגש אדם נוסף שהכיר את אבויה ושילם למירזייב מאה שקלים עבור הבקבוק. מירזייב התקשר לאבויה והביע את כעסו, שכן לדבריו סיכמו על תשלום של 135 שקלים. לאחר שלא הושגה הסכמה בין השניים, הם נפגשו והתנהלה ביניהם שיחה מחוץ למכונית.

בשלב מסוים, לפי כתב האישום, נכנס הנאשם בחזרה לרכבו, החל בנסיעה תוך שהוא מקלל, ולבסוף סטה ימינה לכיוון אבויה ופגע בו תוך הגברת המהירות. לאחר מרחק נסיעה קצר, בלם הנאשם בחוזקה וההרוג, שנתלה על קדמת המכונית, הוטח על הכביש. לאחר מכן נמלט מהמקום.

עוד בוואלה! NEWS
מבטלים מדורות - וחוששים ממזג האוויר הקיצוני: מדריך ל"ג בעומר
הערכה במשרד המשפטים: החלטה בכל תיקי נתניהו רק לקראת סוף השנה
נהג נמלט לאחר שכמעט פגע בשוטרים בירושלים; אין נפגעים

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016/אדריאן הרבשטיין

חוקרי המשטרה שהגיעו למקום פתחו בבדיקת נסיבות המקרה, שנראה תחילה כתאונה. כבר בתחילת החקירה, הודות לעדויות שנאספו, הצביעה החקירה על כך שמדובר באירוע פלילי. שעות ספורות לאחר התקרית, הגיע החשוד לתחנת המשטרה בקריית גת ודיווח כי הוא הנהג הפוגע. הוא נעצר ומסר את גרסתו בתחנת המשטרה, לפיה ההרוג ביקש ממנו סיגריה, ולאחר שסירב - שלף סכין והחל לאיים עליו. בנוסף, טען החשוד כי הוא רק רצה לעזוב את המקום, וההרוג היה זה שנתלה על רכבו ולאחר מכן נפל על גבו.

בשחזור האירוע הבחינו החוקרים כי במכונית הותקנה מצלמת דרך, שהקליטה את המתרחש באירוע. חומר זה ישמש כראיה בתיק החקירה ובכתב האישום, שיוגש בידי פרקליטות דרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully