וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד נוסף בירי מרכב בנגב: ניסה להימלט ולדרוס שוטרים

1.5.2018 / 16:33

תושב שגב שלום בשנות ה-20 לחייו נעצר בחשד למעורבות בירי בצומת אוהלים בנגב, בשיירת חתונה לפני שבוע וחצי. במהלך מעצרו ניסה החשוד לדרוס שוטרים, ואז נמלט מרכבו. הוא נעצר בתום מרדף רגלי

צילום: אור ירוק, נתיבי ישראל, באר שבע ביחד, ערוץ 10 עריכה: תום זואילי

המשטרה עצרה היום (שלישי) חשוד נוסף בירי מרכב בצומת אוהלים בנגב, בשיירת חתונה לפני עשרה ימים. הצעיר שנעצר, תושב שגב שלום בשנות ה-20 לחייו, ניסה להימלט במהלך מעצרו, ולדרוס שוטרים במנוסתו. בהמשך הוא נטש את הרכב, ובתום מרדף רגלי, הוא נעצר על ידי הלוחמים והועבר לחקירה ביחידה המרכזית של משטרת ישראל בבאר שבע ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר כי היא "רואה בחומרה כל ניסיון לפגוע במרקם החיים התקין ובפגיעה בביטחון האזרחים. אנו נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו עד שנביא למעצר כלל המעורבים באירוע, שסיכנו את כל מי שהיה בסביבה". לאחר הירי עצרה המשפחה את החתן המתגורר גם הוא ביישוב הבדואי שגב שלום, למרות שבני משפחתו טענו כי הוא לא היה מעורב כלל באירוע. "במקום לתפוס את אלו שירו, המשטרה עצרה את החתן שלא קשור למעשה", אמרו בני משפחתו.

עוד בוואלה! NEWS:
בני משפחת החתן הבדואי: "עצרו אותו למרות שהוא לא קשור לירי"
תיעוד מטריד מכבישי הדרום: נהיגה בשוליים וירי בחגיגות חתונה
ירי באוויר ורובים שלופים ממכוניות: כך "חגגו" חתונה בכבישי הדרום

נעצר חשוד נוסף באירוע הירי בחתונה בנגב, בצומת אוהלים. דוברות משטרת ישראל, מערכת וואלה!
רכבו של החשוד הנוסף/מערכת וואלה!, דוברות משטרת ישראל

בני המשפחה טענו גם כי אחד ממכובדי המגזר ואביו של החתן הזעיקו את השוטרים בעקבות הירי, אולם אלו לא הגיעו. "יש נקודת משטרה בשגב שלום ולא יכול להיות שהם לא שמעו את הירי", אמרו. "יכול להיות שהשוטרים אכן הגיעו, אך אנחנו לא ראינו אותם במקום".

החתן היה אמור לטוס ביחד עם אשתו לירח דבש בתאילנד, אולם השניים לא המריאו עקב המעצר. "אין לו שום קשר לירי, חבל שעצרו אותו", אמרו בני המשפחה בשבוע שעבר. הם ציינו כי נוהג הירי בשמחות במגזר קיים כבר שנים, אולם הם מתנגדים לכך. "אנחנו חושבים שצריך להפסיק את זה", הסבירו. "המשטרה עצרה את החתן רק בגלל הלחץ התקשורתי, למרות שהוא לא קשור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ND התנהגות אלימה וחסרת מעצורים בפזורה הבדואית בנגב. צילום: אור ירוק, נתיבי ישראל, באר שבע ביחד, ערוץ 10 עריכה: תום זואילי, אתר רשמי
תיעוד הירי מהרכב/אתר רשמי, צילום: אור ירוק, נתיבי ישראל, באר שבע ביחד, ערוץ 10 עריכה: תום זואילי

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לירי במהלך דיוני הוועדה לענייני המגזר הערבי בשבוע שעבר וציין כי הרשויות יפעלו למיגור אירועים מסוג זה. "יש לנו מדינה אחת, גם מבחינת ההזדמנויות שלה וגם מבחינת החוק שלה", אמר נתניהו. "החוק חל על כולם, ואנחנו לא מוכנים לסבול הפרות חוק, ופועלים נגדן כפי שהנחיתי את השר לביטחון פנים, לפעול נגד פורענות ונגד ירי. זה משתלב באותה תפסיה - מדינה אחת, חוק אחד - ונמשיך כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully