וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשפחה קורסת": נמשכים החיפושים אחר הנעדר בנחל צין

1.5.2018 / 11:14

אחיו של איימן ג'אבר מטייבה, שמשאיתו נמצאה סמוך לשיטפון בנחל ביום חמישי, קורא לצה"ל ולמפעלי ים המלח להקצות ציוד הנדסי מתאים לחיפושים באזור בו אבדו עקבותיו. "ארבעת ילדיו ואשתו מחכים לו בכליון עיניים שיחזור", אמר

עריכה: יאיר דניאל

משפחתו של איימן ג'אבר מטייבה, הנהג שמשאיתו נמצאה ביום חמישי סמוך לנחל צין ומאז הוא הוא מוגדר כנעדר, קוראת לצה"ל וחברת ים המלח יקצו את הציוד ההנדסי וכוח האדם הדרוש לחיפוש אחר בנם הנעדר. מאז יום חמישי אבדו עקבותיו של ג'אבר, לאחר שנקלע עם משיאתו לשיטפון בנחל. כוחות החילוץ וההצלה מקיימים סריקות בשטח בניסיון לאתרו, אולם ללא הצלחה. לדברי המשפחה, למשטרה אין כלים הנדסיים או ידע להמשיך בחיפושים באזור, מאחר וקיים חשש להימצאות מוקשים שהוסתרו בקרקע.

"בשטח אין מזל"טים או מסוקים", אמר אחמד ג'אבר, אחיו של איימן. "אין מספיק רובוטים שיסרקו את השטח ביעילות ויחפשו בשטח שיש בו חשש למוקשים. אין ציוד כבד שיכנס לשטח. לחברת ים המלח כנראה יש ציוד אך הוא לא מוקצה לחיפושים. יחידת הכלבנים לא הכניסה את הכלבים ועשרות מתנדבים מהיישובים הערבים לא נוצלו למטרה. בינתיים המשפחה קורסת, ארבעת ילדיו ואשתו מחכים בכליון עיניים". הוא אף קרא לכל אדם שראה אחיו או שיש בידיו מידע אודות מקום הימצאו, ליצור קשר עם המשפחה.

עוד בוואלה! NEWS:
להיות דונלד טראמפ: הקרב על מוח הקובע היחיד של הסכם הגרעין
קלסרים, הפחדות ומצגת שקופיות: כך נתניהו ניצח שוב את התקשורת
קורע: ברשת צוחקים על נאומו של ביבי

פעולות חיפוש אחר נהג משאית שנעדר אחרי השיטפון בערבה, 27 באפריל 2018. שי מכלוף
חיפושים אחר איימן ג'אבר במהלך סוף השבוע/שי מכלוף

ג'באר, נשוי ואב לארבעה ילדים, יצא מביתו ביום חמישי בשעות הבוקר ונסע דרומה למושב נאות הכיכר שבצפון הערבה. במהלך היום שוחח עם בני משפחתו ושאל לשלומם. סמוך לשעה 23:00 החלו להתקבל בבית המשפחה שיחות טלפון רבות מנהגים העובדים עם איימן, שהבינו שהוא הנהג שהוגדר נעדר לאחר שמשאיתו נמצאה הפוכה. בני המשפחה המודאגים האזינו לדיווחים בתקשורת ויצרו קשר עם אנשים שעובדים איתו כדי להבין מה קרה.

עוד באותו נושא

עם 250 שוטרים ומתנדבים: חודשו החיפושים אחר נהג המשאית בערבה

לכתבה המלאה
אחמד גאבר אחיו של הנהג הנעדר איימן גאבר מטייבה. -, מערכת וואלה! NEWS
"אחמד ג'אבר, אחיו של הנעדר בנחל צין/מערכת וואלה! NEWS, -

"אנחנו רואים את זרם המים החזק ואת הנזקים שקרו, ומבינים שהמצב לא טוב, אבל מאמינים שאינשאללה יקרה לנו נס", אמר אז אחיו אחמד. "אנחנו מתפללים לאלוהים שבשמיים שיעזור לנו למצוא אותו חי. אולי הוא נסחף לאיזה מקום רחוק ומחפש עזרה. הבעיה היא שעכשיו אי אפשר להמשיך בחיפושים כי מזג האוויר לא מאפשר את זה. אין לנו הרבה מה לעשות, אבל אנחנו מתפללים שימצאו אותו ואנחנו מקווים שהוא חי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully