וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם התנדבה באפריקה, עדי נהרגה כשהוריה בחו"ל: ההרוגים באסון בערבה

אבל כבד נפל על עשר משפחות הנערים שנספו באסון בנחל צפית. על אלה אור סיפרה מורתה: "היא נכונה תמיד הייתה לעזור", יעל סיימה מגמת מחול בהצטיינות ואביה של רומי נסע בבהילות לזירה בדרום. השמות והסיפורים של הנערים שיצאו לטייל, ולא שבו למשפחותיהם

צילום: רוני כנפו, שי מכלוף ושלומי גבאי

"אגם היא ילדה של התמדה, של שקדנות ושל התנדבות עד אין קץ", כך סיפר הבוקר (שישי) אילן מאייר סבה של אגם לוי בת ה-18 ממושב חירות שבשרון שנספתה באסון בנחל צפית. "היא חזרה לפני שנה וחצי מהתנדבות באפריקה, שם חנכה ילדים חולים. לאחר מכן נסעה להתנדב בווייטנאם, שם חנכה ילדי בית ספר. היא ילדה מוכשרת מאוד שההתנדבות היא חלק ממנה".

הסב הוסיף וסיפר כי היא "מאוד התגאה בכך שהתקבלה למכינה יוקרתית - והמכינה לקחה לה את החיים". מאייר התרעם על החלטת המכינה לקיים את הטיול למרות תנאי מזג האוויר ואמר כי "זה בלתי נתפס, ובלתי שפוי לחלוטין".

"היא הייתה בת במשפחה של בנים", הוסיף הסב שהעיד כי אגם הכירה את נחל צפית, וכבר טיילה בו בעבר. "היא הייתה בת זקונים, אבל לא כזו מפונקת, להיפך. היא תמיד רצתה לתת מעצמה".

עוד בוואלה! NEWS:
מים סוחפים סלעים - ושוברים מצוקים: מה הופך שיטפון לקטלני?
10 הרוגים באסון בנחל צפית: אותרה ללא רוח חיים הנעדרת האחרונה
האסון בערבה: שני עובדי המכינה נעצרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות

אגם לוי, הרוגה באסון השיטפון בערבה. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
אגם לוי, חירות/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

באסון נספו עשרה נערים: אלה אור ממעלה אדומים, יעל סדן מירושלים, צור אלפי ממזכרת בתיה, מעיין ברהום מירושלים, רומי כהן ממושב מאור, גלי בללי מגבעתיים, שני שמיר משהם, אילן בר שלום מראשון לציון, עדי רענן ממכמורת ואגם לוי ממושב חירות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אלה אור, מעלה אדומים

אלה אור. -, מערכת וואלה! NEWS
אלה אור, מעלה אדומים/מערכת וואלה! NEWS, -

בית החינוך אמי"ת במעלה אדומים פרסם הודעה עם היוודע דבר מותה של אלה, תלמידת בית הספר, ובה נכתב כי "אלה הייתה נערה מקסימה עם חלומות גדולים, תלמידה ערכית שהייתה אהובה על חברותיה ומורותיה".

המנהלת ברנדה פרוור הורביץ אמרה כי "אלה הייתה מהטובות שבתלמידות, ילדה עם ראש גדול שהייתה נכונה תמיד לעזור ולעשות למען האחר. אלה שילבה בין אהבת הארץ ואהבת עם ישראל מתוך אמונה גדולה. לאלה הייתה חשובה מאוד אחדות עם ישראל ולכן בחרה ללכת למכינה שבה לומדים ביחד תלמידים מכל חלקי החברה. כולנו כואבים ומבקשים לחבק את המשפחה הנפלאה בשעה כה קשה".

יעל סדן, ירושלים

יעל סדן. מערכת וואלה! NEWS
יעל סדן/מערכת וואלה! NEWS

ליאן, רכזת מגמת מחול בתיכון לאמנויות בירושלים בה למדה יעל, סיפרה כי "היא סיימה את המגמה בהצטיינות. ילדה מוכשרת, כוריאוגרפית מאוד מוכשרת. ילדה עם המון המון הומור. כשהיה לי מצב רוח לא טוב היא הייתה מצליחה לעודד אותי. כל ילדה צריכה ליצור כוריאוגרפיה של עצמה כעבודה לבגרות, והיא יצרה עבודה מצוינת ומאוד מיוחדת. היא הייתה בראש של המכינה, רצתה ללכת לשם".

צור אלפי, מזכרת בתיה

צור אלפי. מערכת וואלה! NEWS
צור אלפי/מערכת וואלה! NEWS

ראש מועצת מזכרת בתיה מאיר דהן כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "בצער ותדהמה אני מבקש להודיע כי באסון היום בנחל צפית נספה תלמיד תיכון רבין, צור אלפי מכיתה י"ב. מיד עם היוודע דבר האסון כינסתי את צוותי החינוך, הרווחה, הפסיכולוגים ומנהליים בכירים במועצה על מנת לתת מענה ותמכיה לתלמידי השכבה שמתמודדים עם האסון הכבד. כולנו מבקשים ומשתתפים בצערם של בני המשפחה ומשפחת תיכון רבין".

גלי בללי, גבעתיים

גלי בללי שנהרגה בשיטפון בערבה, 27 באפריל 2018. באדיבות המשפחה, באדיבות המצולמים
גלי בללי שנהרגה בשיטפון בערבה, 27 באפריל 2018/באדיבות המצולמים, באדיבות המשפחה

אלה ספיר-גונן, מנהלת בית הספר התיכון שמעון בן צבי בגבעתיים בו למדה גלי סיפרה על "תלמידה ערכית וייחודית, מלאה בטוב לב ובאהבת אדם, שהצטיינה בכל תחום בו נגעה. זהו אובדן עצום והכאב בלתי נסבל. עדיין לא מעכלים ולא מוכנים לקבל את האסון הנורא".

בהודעת תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", בה הייתה חברה גלי, סיפרו כי גלי ריכזה את סניף התנועה בגבעתיים בשנתיים האחרונות, הייתה ממובילי הסניף וחלק בלתי נפרד ממשפחת כנפיים של קרמבו. "פעילי סניף גבעתיים ועמם כל סניפי התנועה ברחבי הארץ משתתפים בכאבה הגדול של משפחת בללי ומחבקים אותם. גלי האהובה הייתה חלק בלתי נפרד מהתנועה ותחסר לנו מאוד".

שני שמיר, שהם

שני שמיר. מערכת וואלה! NEWS
שני שמיר/מערכת וואלה! NEWS

"אסון כבד נפל על משפחת שמיר האהובה וקהילת שהם כולה", כתב גיל לבנה, ראש מועצת שהם, על שני. "שני הייתה הילדה שכל הורה מייחל לה. חכמה, חברותית, מנהיגה ומובילה בכל. כיהנה כחברת מועצת הנוער הרשותית וריכזה מדריכים צעירים בשבט עמית. אנו מחנכים את הילדים שלנו למנהיגות, בגרות ואחריות, ומצער כל כך שבנסיבות האסון הזה נכשלנו כמבוגרים. קהילת שהם מחבקת באהבה את משפחת שמיר ומחזקת את ילדי השכבה בתיכון שהם ובשבט הצופים".

חברותיה של שני סיפרו כי היא הייתה "הגורם שליכד אותנו כחברה. היא הייתה רכזת בצופים ופעילה חברתית. מוזר לדבר עליה בלשון עבר. היא רצתה ללכת למכינה אחרת, אבל לא התקבלה ובדקה ה-90 הגיעה למכינת 'בני ציון'". החברות מעידות כי "שני חששה ממזג האוויר, ושאלה על החשש משיטפונות. ענו לה שהכול מתוכנן, ויש תכנית חלופית".

הווצאפ אחרון של שני שמיר, שנהרגה באסון השיטפון בערבה. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
הווטסאפ האחרון של שני. "אני חיה"/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

רומי כהן, מאור

רומי כהן. מערכת וואלה! NEWS
רומי כהן/מערכת וואלה! NEWS

רומי בת ה-17, תלמידת כיתה י"ב במוסד החינוכי מבואות עירון, הייתה האחות הבכורה במשפחתה. היא הותירה אחריה שני אחים קטנים, בני 15 ו-12. ראש המועצה אילן שדה אמר כי "אנו כואבים ומשתתפים בצערה של משפחת כהן באבלם הכבד על מותרה בטרם עת של בתם רומי באסון הכבד בנחל צפית. צוותי החינוך, הרווחה והשירות הפסיכולוגי של המועצה נמצאים בבית המשפחה ועם תושבי המושב ומסייעים ככל שניתן, על אף שאין נחמה".

משפחתה סיפרה על נערה שניגנה, רקדה בלט והייתה מעורבות חברתית, שפעמיים השתתפה במשלחות של יהודים וערבים בארצות הברית. ביום שלישי יצאה רומי לגיבוש, כשהוריה לא ידעו מה תכנית הטיול. כשנודע שיש סערה ההורים ניסו לבטל את הטיול, אבל לא הצליחו בכך. אב המשפחה, עופר, ששמע את החדשות על השיטפון, החל לנסוע דרומה אתמול אחר הצהריים, אך לדבריו גם אחרי שהתברר שהקבוצה נקלעה למצוקה "לא היה מי שדיבר ועדכן. היה כאוב".

עדי רענן, מכמורת

עדי רענן, הרוגה באסון השיטפון בערבה. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
עדי רענן, הרוגה באסון השיטפון בערבה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

אשר גרין, סבה של עדי כתב הבוקר כי "אסון כבד פקד אותנו ומטבע הדברים, אנחנו עדיין מתקשים להפנים את הבשורה המרה. ההורים של נכדתנו הנהדרת עדי עושים כעת את דרכם בחזרה לארץ. אנחנו מפצירים בכם לאפשר לנו המשפחה, את השעות הנדרשות עד להגעת ההורים ובקשים שתכבדו את הצורך שלנו בפרטיות". המועצה האזורית עמק חפר הודיעה כי הם "מחבקים בכאב את בני משפחתה של עדי".

אילן בר שלום, ראשון לציון

אילן בר שלום, הרוגה באסון השיטפון בערבה. --, מערכת וואלה! NEWS
אילן בר שלום, הרוגה באסון השיטפון בערבה/מערכת וואלה! NEWS, --

אילן, תלמידת כיתה י"ב בבית הספר מקיף עמל בראשון לציון הייתה מדריכת מצטיינת שאמורה הייתה להתחיל ללמוד במכינה בשנה הבאה. עיריית ראשון לציון מסרה את השתתפותה באבל המשפחה.

אוטובוס של נערים נקלע לשיטפון במהלך טיול בנחל צפית שבערבה. שוטרים, מתנדבים מיחידת החילוץ ערבה ומסוקים של צה"ל הוזעקו לחלץ את הנערים. דוברות כבאות והצלה, מערכת וואלה! NEWS
החיפושים בנחל צפית, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כבאות והצלה
אוטובוס של נערים נקלע לשיטפון במהלך טיול בנחל צפית שבערבה. שוטרים, מתנדבים מיחידת החילוץ ערבה ומסוקים של צה"ל הוזעקו לחלץ את הנערים. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
נחל צפית, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א
אוטובוס של נערים נקלע לשיטפון במהלך טיול בנחל צפית שבערבה. שוטרים, מתנדבים מיחידת החילוץ ערבה ומסוקים של צה"ל הוזעקו לחלץ את הנערים. מערכת וואלה! NEWS
חיפושים בצפית/מערכת וואלה! NEWS

אריאל סרי-לוי, מורה למחשבת ישראל, ספד לתלמידתו לשעבר יעל סדן בראיון ל-103fm: "קשה לתפוס את האובדן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully