וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המיתה בדם קר": אישום ברצח נגד האם שהטביעה בנה התינוק

26.4.2018 / 11:07

כתב אישום הוגש נגד החשודה שהטביעה את בנה התינוק בג'קוזי במלון באשדוד. מעדות סבתו עלה כי ניסתה במשך שעות להיכנס לחדר ההורים אך נדחתה ולבסוף נכנסה והחלה בפעולות מצילות חיים לנכדה. האם סיפרה לחוקרים כי "השכינה משכה את התינוק לתוך המים"

עריכת וידאו:ניר חן

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד האם מאשדוד בגין רצח תינוקה, לאחר שנעצרה בחשד שהטביעה אותו בג'קוזי בבית מלון בעיר בתחילת החודש. האם מואשמת ברצח לאחר שבמהלך השבוע הוארך מעצרה פעם נוספת.

על פי כתב האישום, האם שחררה מאחיזתה את התינוק בג'קוזי, כשראשו מתחת למים, והמשיכה לשבת בג'קוזי. לאחר מכן יצאה הנאשמת מהג'קוזי, כשהיא מותירה את התינוק לבדו במים. אחרי כמה דקות חזרה ונכנסה לג'קוזי כשכל העת גופו צף במים. בכתב האישום נכתב כי "הנאשמת המיתה בדם קר את התינוק לאחר שהחליטה לעשות כן".

במהלך המעשים המתוארים בכמה הזדמנויות, נקשו בדלת החדר אימה של הנאשמת ובנה הקטין, אך האם לא פתחה את דלת החדר, ופעם אחר פעם קראה לעברם "לא עכשיו" או מילים בדומה לכך, על מנת שלא יפריעו לה במעשיה. כשהתינוק מת קראה הנאשמת לבעלה אשר התעורר משנתו, קם מהמיטה וניגש לעבר הג'קוזי.

במהלך חקירתה הסבירה אמו של התינוק בן החודש כי ביצעה את המעשים משום ש"השכינה התגלתה אליה" וכי בנה הוא "הוא בנו של המשיח". עוד תיארה כי הכניסה אותו לאמבטיה, ואז "קול מהשמיים" אמר לה לא להוציא אותו מהמים, "והוא ייצא כגבר".

לקריאה נוספת:
אמו של התינוק שהוטבע בג'קוזי במלון באשדוד תואשם ברצח
הורי התינוק שטבע באשדוד נעצרו; בית המשפט הורה לנתח את הגופה
תינוק החליק מידיה של אמו בג'קוזי במלון באשדוד - וטבע למוות

בית מלון מיאמי באשדוד שבו טבע תינוק בן חודש ב-2 באפריל 2018. מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בבית המלון באשדוד/מערכת וואלה! NEWS

בפעם השלישית שאמה של הנאשמת ניסתה להיכנס נפתחה לה הדלת והבחינה באבי הפעוט יושב ובוכה וכי התינוק נמצא בתוך המים. בשלב זה היא לא איבדה עשתונות ומיד הוציאה את הפעוט מהמים והחלה בביצוע פעולות מצילות חיים בסיסיות ובמקביל הורתה לאבי הפעוט לזמן את כוחות ההצלה.

האם, שהועברה בזמן שחלף מאז האירוע לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי, שינתה את גרסאותיה כמה פעמים, ובאחת מהן קשרה גם את בעלה למעשה הרצח. במשטרה חושדים כי יש סבירות כי התינוק לא הוטבע ואז מת - אלא נרצח קודם לכן על ידי האם. בחקירה, עלה גם כי לאם רקע של בעיות נפשיות בעברה. הפסיכיאטר המחוזי קבע כי היא אינה כשירה לעמוד לדין ומעצרה הוארך אז בהסכמה בשישה ימים.

אביו של התינוק שוחרר ממעצר בתנאים מגבילים. עו"ד נדב גדליהו המייצג את האב אמר כי "מדובר בפרשה מצערת. בוודאי שמצד האב אין כאן שום מעורבות פלילית, וחבל שהוא הוחזק במעצר". לדבריו, "ראוי היה לתת לו לשבת שבעה על מות בנו התינוק בצורה מכובדת ולא בבית המעצר. מדובר באב שכל עולמו נחרב".

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully