וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של התינוק שהוטבע בג'קוזי במלון באשדוד תואשם ברצח

23.4.2018 / 13:31

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד האם, ובית המשפט אישר את הארכת מעצרה עד ליום חמישי. במהלך חקירתה ציינה האם כי ביצעה את המעשה כי "השכינה התגלתה אליה" וכי היא עשתה זאת משום שבנה "הוא בנו של המשיח"

עריכת וידאו:ניר חן

בבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגשה היום (ראשון) הצהרת תובע נגד האם החשודה ברצח תינוקה בבית המלון באשדוד בתחילת החודש, זאת לקראת הגשת כתב אישום נגדה. לאחר חקירה מאומצת של חוקרי משטרת אשדוד, בית המשפט הורה על הארכת מעצרה עד ליום חמישי.

במהלך חקירתה הסבירה אמו של התינוק בן החודש כי ביצעה את המעשים משום ש"השכינה התגלתה אליה" וכי בנה הוא "הוא בנו של המשיח". עוד תיארה כי הכניסה אותו לאמבטיה, ואז "קול מהשמיים" אמר לה לא להוציא אותו מהמים, "והוא ייצא כגבר".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
אם התינוק שטבע בג'קוזי חשודה ברצח: "קול מהשמיים נגלה אלי"
הורי התינוק שטבע באשדוד נעצרו; בית המשפט הורה לנתח את הגופה
תינוק החליק מידיה של אמו בג'קוזי במלון באשדוד - וטבע למוות

בית מלון מיאמי באשדוד שבו טבע תינוק בן חודש ב-2 באפריל 2018. מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בבית המלון באשדוד/מערכת וואלה! NEWS

האם, שהועברה בזמן שחלף מאז האירוע לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי, שינתה את גרסאותיה כמה פעמים, ובאחת מהן קשרה גם את בעלה למעשה הרצח. במשטרה חושדים כי יש סבירות כי התינוק לא הוטבע ואז מת - אלא נרצח קודם לכן על ידי האם. בחקירה, עלה גם כי לאם רקע של בעיות נפשיות בעברה. הפסיכיאטר המחוזי קבע כי היא אינה כשירה לעמוד לדין ומעצרה הוארך בהסכמה בשישה ימים.

אביו של התינוק שטבע למוות בג'קוזי במלון באשדוד לפני כשבועיים שוחרר היום ממעצר בתנאים מגבילים. ביום חמישי האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצרה של אמו של התינוק, בן חודש, בשישה ימים. עו"ד נדב גדליהו המייצג את האב אמר כי "מדובר בפרשה מצערת. בוודאי שמצד האב אין כאן שום מעורבות פלילית, וחבל שהוא הוחזק במעצר". לדבריו, "ראוי היה לתת לו לשבת שבעה על מות בנו התינוק בצורה מכובדת ולא בבית המעצר. מדובר באב שכל עולמו נחרב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הפגנה נגד נתיחת גופט הפעוט במלון באשדוד, כיכר השבת, ירושלים 2 באפריל 2018. מחאות החרדים הקיצוניים, מערכת וואלה! NEWS
הלוויתו של התינוק בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, מחאות החרדים הקיצוניים

גורמים המעורבים בתיק אמרו בשבוע שעבר כי "להורים יש ילד בן שבע ואחרי שנים הם הצליחו להביא את התינוק. יכול להיות שהיא סובלת מדיכאון אחרי לידה".

מאות בני אדם השתתפו בהלוויית התינוק. במהלך ההלוויה שהתקיימה בירושלים, הוציאו חרדים בכוח את גופת התינוק מהאמבולנס של זק"א בטענה שאנשי הארגון הם "ציונים" שנתנו ידם לנתיחת הגופה. הם המשיכו להוביל את הפעוט באופן עצמאי למקום קבורתו.

אחד מאנשי זק"א, בנצי אוירינג, נזקק לטיפול רפואי בעקבות האלימות שהפעילו חלק מהמשתתפים והתפנה עצמאית למרפאה בעיר. אחרי התקרית ההלוויה המשיכה כסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully