וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדריסה בקנדה: הצעיר החשוד תמך בתנועה המזוהה עם שנאת נשים

25.4.2018 / 22:26

אלק מיניסיאן בן ה-25, שדרס למוות עשרה בני אדם בטורונטו, פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו ובו תמך בתנועה בשם INCEL - המזוהה עם האשמת נשים בגורלם של רווקים דחויים. "המרד כבר החל", כתב

צילום: רויטס, CNN, עריכת וידאו: ניר חן

יומיים אחרי שאלק מיניסיאן בן ה-25 דהר עם רכב מסחרי ברחובות טורונטו ודרס למוות עשרה בני אדם, היום (רביעי) התפרסמו פרטים חדשים על המניע שלו. לפי הודעת משטרת קנדה, מיניסיאן תמך בתנועה בשם INCEL, שמזוהה עם שנאת נשים ותמיכה בזנות. בפוסט שפורסם בחשבון הפייסבוק שלו טרם יצא למסע ההרג כתב מיניסיאן: "מרד האינסל כבר החל! אנחנו נפיל את כל ה'צ'אדים' וה'סטייסיות'. יחי האדון העליון אליוט רודג'ר". השמות "צ'אד" ו"סטייסי" הם ביטויי סלנג המתייחסים לגברים ונשים בעלי חיי מין פעילים.

אליוט רודג'ר בן ה-22 ביצע בשנת 2014 טבח בקליפורניה שבארצות הברית, שבמהלכו רצח שישה בני אדם ופצע 14, לפני שהתאבד. הוא השאיר אחריו מניפסט ובו ייחס את ביצוע המעשה לכך שרצה להעניש נשים בגלל שחש דחוי. גם הוא השאיר התייחסות לשם התנועה INCEL, ראשי תיבות באנגלית של "רווקות לא מבחירה".

עוד בוואלה! NEWS:
"כולנו מאוחדים": הדורס מטורונטו הואשם ברצח - אך המניע טרם ברור
מקסיקו: שלושה סטודנטים נחטפו - והומסו בחומצה
אחרי מות אשתו: ג'ורג' בוש האב אושפז בשל זיהום בדמו

אלק מיניסיאן החשוד בדריסתם למוות של עשרה בני אדם בטורנטו, קנדה. צילום מסך
"נפיל את כל הצ'אדים והסטייסיות". מיניסיאן/צילום מסך

עם זאת, בעיתון "טורונטו סטאר" הטילו ספק באותנטיות של הפוסט, וכתבו כי "האמינות שלו מוטלת בספק". מומחים להונאות ברשת הזהירו כי פוסטים מזויפים נפוצים מאוד אחרי מתקפות של הרג המוני. לפי אתר "יאהו!", חברת פייסבוק אישרה כי הפוסט הופיע בחשבון של מיניסיאן. משטרת טורונטו סירבה עד כה לנקוב במניע למתקפה.

בתדרוך אתמול הודיעה המשטרה כי רוב הקורבנות במתקפה היום נשים, אך לא ברור אם מינסיאן ניסה בכוונה לפגוע בעיקר בנשים או שדרס בני אדם ללא אבחנה. הוא הובא אתמול לבית המשפט, שם הוגש נגד כתב אישום על עשרה מקרי רצח מדרגה ראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שוטרים בזירת הדריסה בטורונטו, קנדה, 23 באפריל 2018. רויטרס
רוב הקורבנות היו נשים. זירת הדריסה בטורונטו, ביום שני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully