וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבה קרם וזייפה תואר: הסקנדלים שגרמו למושלת מדריד להתפטר

25.4.2018 / 14:39

כריסטינה סיפוונטס ממפלגת השלטון השמרנית פורשת מתפקידה אחרי חודש סוער, שבו נחשף תיעוד כי גנבה מחנות ב-2011 ועלו טענות על התואר השני שבו היא מחזיקה. "זו הייתה טעות לא רצונית", הסבירה

עריכה: יאיר דניאל

מושלת מחוז מדריד, כריסטינה סיפוונטס, התפטרה היום (רביעי) מתפקידה אחרי חודש סוער, שבו עלו טענות כי חברת מפלגת העם (PP) השמרנית זייפה את התואר השני שלה ונחשף תיעוד שלה גונבת מחנות ב-2011.

בתיעוד שפורסם היום באתר של העיתון "אוקיי דיאריו" נראית סיפוונטס כשהיא מרוקנת את התיק שלה בפני מאבטח בסופרמרקט מקומי, אחרי שהואשמה בגניבת קרם למניעת הזדקנות. לפי שהגישה את התפטרותה, אמרה המושלת כי לקיחת הקרם, ששוויו כ-40 אירו, הייתה "טעות לא רצונית". היא שוחררה לאחר ששילמה על הקרם.

עוד ידיעות מהעולם
חיבוקים, נשיקות וניקוי קשקשים: הרומן המלבלב בין דונלד לעמנואל
רוסיה: נעביר בעתיד הקרוב מערכות נ"מ חדשות לסוריה
חתונה בגיל 14: אינדונזיה מנסה להיאבק בנישואי ילדים

נתפסה במצלמת האבטחה - תיעוד: מושלת מחוז מדריד נבדקה ע"י מאבטח במרכול לאחר שנחשדה בגניבת קרם למניעת קמטים בעור. מערכת וואלה! NEWS
נתפסה על ידי מאבטח. סיפוונטס/מערכת וואלה! NEWS

שערוריית התואר החלה בחודש שעבר, כשהאתר eldiario.es דיווח על שורת אי-סדרים בתואר השני במשפט של מושלת מחוז מדריד, שנמצאת בתפקידה מאז 2015, כולל התחמקות ממבחנים. היא הכחישה זאת, איימה לתבוע את האתר ופרסמה העתק של עבודת הגמר שלה. עם זאת, היא ויתרה לפני שבועיים על התואר השני שלה אחרי שנחשף כי שתי חתימות עליו זויפו.

"עשיתי טעויות ואעשה עוד, אבל כל חיי מוטלים בספק עם כוונה מסוימת", אמרה מושלת מדריד המתפטרת, שנחשבה כמנהיגה עתידית של המפלגה והייתה צפויה להתמודד בבחירות בשנה הבאה. היא נבחרה לתפקידה בזכות תמיכת מפלגת "סיודדנוס", שאיימה להגיש הצעת אי-אמון נגדה בשל שערוריית התואר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נשיאת מחוז מדריד, כריסטינה סיפואנטס מודיעה על התפטרותה, מדריד, ספרד 25 בפאריל 2018. רויטרס
מכה למפלגת השלטון. מושלת מחוז מדריד, היום/רויטרס

מדריד נחשבת למעוז של מפלגת השלטון המרכז-ימין, שאותה מוביל ראש ממשלת ספרד מריאנו ראחוי. עם זאת, הבירה נוטה יותר ויותר לעבר המפלגה הליברלית "סיודדנוס", שקפצה מעליה בסקרים לקראחת הבחירות המחוזיות בשנה הבאה. זאת בין היתר בשל פרשות שחיתות שבהן מערבת המפלגה השמרנית והמשבר המתמשך בקטלוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully