וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלטה תמוהה, הוא ניסה לרצוח את אבא": פורץ נתפס בזירה וזוכה בביהמ"ש

25.4.2018 / 13:36

פלסטיני פרץ לדירת חקלאי בבית יצחק וזוכה מחמת הספק. משפחתו של החקלאי בהתייחסות ראשונה לוואלה! NEWS: "איפה החוקרים שהגיעו לזירה וראו את המראות במו עיניהם?". בן ה-30 הואשם בשהייה בלתי חוקית וצפוי לשוב אל ביתו ברשות הפלסטינית

צילום: מד"א

(בווידאו: ביתו של נ' בשרון בערב הפריצה, יולי 2017)

בית המשפט השלום בנתניה זיכה אתמול (שלישי) מחמת הספק פלסטיני בן 30 שנחשד בפריצה לביתו של נ' בן ה-80 לפני כחצי שנה. השופטת אתי כרייף קיבלה את ההחלטה נוכח מחדלי החקירה רבים בתיק המשטרה. עם זאת, הורשע בן ה-30 בשהייה בלתי חוקית וצפוי להשתחרר ולשוב לשטחי הרשות במהלך היום.

נ', חקלאי ממושב תל יצחק בשרון, ירה בשני פורצים שהגיחו משטח חקלאי וניסו לחדרו לביתו במטרה לגנוב ציוד חקלאי.
כתוצאה מהירי מת אחד הפורצים ואילו השני נפצע ונלכד. בתום חקירה עלה כי מדובר בפלסטינים תושבי טול כרם, ששהו בישראל שלא במסגרת החוק, בהמשך הוגש נגד החשוד שנלכד כתב אישום בגין התפרצות.

בית המשפט החליט לזכות את הפלסטיני חרף הטיעון כי נמצא בסמוך למקום עם פצע ירי, עברו הפלילי ועדות המתלונן. נ' אמר לחוקרים כי "יריתי שתי יריות, אחת לעבר פורץ שנהרג וירייה נוספת לעבר אדם נוסף שנפצע באורח קשה", בזירה נמצאו טביעות נעלים התואמות לנעליו של הפלסטיני.

עוד בוואלה! NEWS:
סולחת השנה: קץ לסכסוך בין אריה דרעי לרב הראשי לשעבר שלמה עמאר
הצתת רכבים וריסוס כתובת: חשד לפשע שנאה בצפון וסמוך לרמאללה
ההורים נגד פיטורי מנהל ביה"ס הדתי היוקרתי: "ניסיון השתלטות קיצוני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הזירה בבית יצחק, יולי 2017/מערכת וואלה, צילום מסך

גרסתו התמוהה של הפלסטיני הייתה כי הגיע למקום "כדי למצוא מקום ללון בו על מנת לצאת בבוקר עם הפועלים לעבודה בנתניה". בפסק הדין כתבה השופטת אתי כרייף כי "התעורר בליבי ספק שמא הייתה טעות בזיהוי הנאשם כמי שהינו הפורץ הנוסף שנורה בבית, החלטתי לזכות הנאשם מחמת הספק".

בני משפחתו של נ', ניצול השואה, קיבלו בזעם את החלטת בית המשפט, ואמרו לראשונה בשיחה עם וואלה! NEWS כי "החלטה תמוהה של בית המשפט, הפורצים כמעט ורצחו את אב המשפחה שלנו, איפה המשטרה שחקרה את הפרשה?". עוד הוסיפו כי "איפה החוקרים שהגיעו לזירה וראו את המראות במו עיניהם? אנחנו עצבנים, כועסים וכואבים שזאת ההחלטה שפסק בית הדין. מזמינים את הספקנים להגיע לישון איתנו במושב, לראות מה באמת אנחנו עוברים, הולכים לישון עם אקדח צמוד".

נ' הקשיש, מסר עדות במשטרה, טען כי חש מאוים וסיפר כי שמע רעשים בביתו כשחזר מאירוע משפחתי, ולאחר שנכנס לחדר הבחין בשניים, תושבי טול כרם, כשכלי פריצה בידיהם, וירה לעברם. לדבריו, אחד מהם התמוטט ומת במקום, והשני הצליח לברוח כמאה מטרים עד שהתמוטט ונלכד על ידי שוטרים שהוזעקו. הקשיש שוחרר לביתו בתום עדותו בתחנת משטרת שדות. שני הפורצים היו מוכרים למשטרה בשל פריצות רבות לבתים באזור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הזירה בבית יצחק, יולי 2017/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
זירת הירי,יולי 2017/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully