וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנר של המשפחה": נריה נשכח ברכב ומת יומיים לפני יום הולדתו

25.4.2018 / 18:36

מאות נפרדו מהפעוט בן השנתיים, נריה טייאר, שנשכח ברכב לוהט ביישוב רכסים סמוך לביתו, ומת ממכת חום. אביו של נריה לא חזר למכונית באותו היום: "הוא מרגיש כאילו זו גזירה", אמר חבר המשפחה

המיקום בו הפעוט כבן שנתיים מת לאחר שנשכח ברכב ברכסים 
 24 בפאריל 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
הרכב בו נשכח נרייה, רכסים אתמול/מערכת וואלה! NEWS, -

סוכת אבלים הוקמה היום (רביעי) לפעוט נריה טייאר בן השנתיים, שמת ממכת חום לאחר שנשכח ברכב לוהט אתמול. כ-200 בני אדם נכחו אתמול בהלוויתו של הפעוט מרכסים שבקריות. ההלוויה נערכה בבית העלמין של כפר חסידים בחופזה, כדי להספיק לקיימה לפני השקיעה. בעוד יומיים היה אמור לחגוג את יום הולדתו השני.

במהלך הלוויה לא נישאו נאומים או הספדים. הרבה מקרובי המשפחה כלל לא הספיקו להגיע ובאו מאוחר יותר ישירות לבית המשפחה ברחוב בני תורה ברכסים. נריה הותיר אחריו אם בת 34, אב בן 35 ושלוש אחיות בנות 14, 12 ו-8.

עוד בוואלה! NEWS:
מלזיה: פורסמה תמונתו של אחד החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני
ג'ודו מול טראמפ: קרב האיתנים האירופי להשארת ארה"ב בהסכם הגרעין
כשסומן הגבול בין המותר לאסור: המסר מהזיכוי המהדהד של ניסו שחם

המיקום בו הפעוט כבן שנתיים מת לאחר שנשכח ברכב ברכסים 
 24 בפאריל 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
"נרייה זכור כילד פיקח וחינני", רכסים אתמול/מערכת וואלה! NEWS, -

נריה זכור כילד פיקח וחינני: "לא סתם קרא לו אביו נריה", הסבירו חברי המשפחה, "הוא היה הנר של המשפחה, הוא היה קשור אל אביו". עוד סיפרו החברים כי "כל פעם שהוא מגיע הביתה הוא היה קופץ על אבא שלו, וכשהיה רואה אותו ברכב הילד היה מוציא אליו ראש מהחלון".

"זה מאד קשה, כולם המומים", אמר הרב יהונתן טייאר, בן דוד מצד האם וקרוב משפחה מצד האב. הרב טייאר הוסיף כי "האבא התכוון לדבר אבל היה לו קשה מדי. מצד אחד הוא מראה חוזק אבל באותה העת הוא גם שבור. היה המון בכי, הסבתות, הדודים והדודות - כולם בכו". זהו מקרה לא פשוט, "מדובר במשפחה מלוכדת מאד, הם מחוברים אחד לשני ואוהבים זה את זה" אמר הרב.

"לא ייאמן שזה יקרה לו", אמר הרב טייאר על האב שהיה בכולל שליד הבית בעת שהבן נותר במכונית, "הוא סמל לאחריות", הוסיף. זו הייתה הפעם הראשונה שהאב לקח את נריה לגן ברכב. הגן במרחק כמה דקות הליכה מהבית, לכן הם תמיד עשו את הדרך ברגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שני נפגעים בדירה ברחוב החשמונאים בחיפה, 12 במרץ 2018. מד"א מרחב כרמל, מערכת וואלה! NEWS
צוות מד"א קבע את מותו במקום/מערכת וואלה! NEWS, מד"א מרחב כרמל

"האבא היה אמור לגשת לדואר אמש אז הוא אמר לבנות 'בואו, אקח אתכן ברכב ואת הילד אקח לגן'". לאחר שהסיע את בנותיו ללימודים, "הרגיש שנגמר המסלול ואפילו בסופו של דבר גם לא הלך לדואר", הוסיף טייאר. האבא חזר לביתו ואחר כך הלך לכולל, הוא היה אמור לנסוע מאוחר יותר במהלך היום לקופת החולים בחיפה, וגם על נסיעה זו וויתר. הרב טאייר אמר כי "זה משהו מאד מוזר לו. הוא הרגיש כאילו יש משהו מכוון כזה שלא להגיע לאוטו בחזרה".

הבת הבכורה הלכה לאסוף את נריה מהגן, אבל הגננת אמרה כי כלל לא הגיע. הבת התקשרה לאב, הוא הבין ששכח את בנו ורץ לרכב. אך היה מאוחר מדי, "כשהגיע מצא ילד יבש לגמרי, הוא מייסר את עצמו עכשיו", אמר הרב. "הוא לא מבין איך לא זכר. הוא לא אדם מפוזר, בעבר כשהיה מקרה כזה במקום אחר בארץ, הוא היה אמר 'לי זה לא יקרה'. האבא היה בטוח שלו זה לא יכול לקרות", הוסיף.

"האמא לוקחת את מותו קשה מאוד, אבל כמובן האמונה מחזקת"

"מדובר בילד ערני", אמר הרב טייאר. בני המשפחה והחברים לא מבינים איך הוא נרדם ברכב, במיוחד שהיה מדובר בשעות הבוקר ובמרחק נסיעה קצר. "הילד נרדם תוך כדי נסיעה, לא מתאים לו. האב אמר כי גם לא נזכר בו במהלך כל היום, הוא מרגיש כאילו זו מעין גזירה כזו", הוסיף.

"האמא לוקחת את מותו קשה מאוד, אבל כמובן האמונה מחזקת", אומר הרב יהונתן טייאר, "הם מרגישים שנריה הוא כמו פיקדון שניתן להם ונלקח. נריה היה כאן והאיר להם את הבית ועכשיו קראו לו בחזרה". הוא סיכם במילים: "הרבה תלוי עכשיו בכוח האמונה וההבנה שבאמת פה נכתב משהו מלמעלה".

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully