וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת מלזיה: אלה החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני

על פי הקלסתרונים שגובשו על בסיס עדי ראיה, פאדי אל-בטש חוסל על ידי שני מתנקשים חסונים, בגובה 1.80 מטר, שמוצאם אירופי או מזרח תיכוני. "לא ברור אם עזבו את המדינה"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

משטרת מלזיה פרסמה הלילה (שני) את הקלסתרונים של החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני פאדי אל-בטש ביום שבת, בזמן שהיה בדרכו למסגד בקואלה לומפור. תיאוריהם פורסמו בכלי התקשורת במדינה והועברו לידי רשויות אכיפת החוק ומעברי הגבול על מנת לאתר את החשודים.

גיבוש הקלסתרונים התבצע על סמך מידע שהועבר מעדי ראייה, שהתבקשו לסייע למשטרה. בתדרוך לעיתונאים שערך מפכ"ל המשטרה, מוחמד פוזי הארון, הוא אמר כי "המומחים שלנו בנו את הקלסתרונים על פי עדי ראייה, אבל אנחנו לא יכולים לחשוף פרטים על אלו שדיברו איתנו".

הוא פירט את תיאורם של שני החשודים, ולפיו מדובר בגברים בעלי גוף חסון, שגובהם כ-1.80 מטר ומוצאם אירופי או מזרח תיכוני. בנוסף לכך, הוא ציין כי הם "בעלי עור בהיר ועדיין לא ידוע אם הם עזבו את המדינה". שני החשודים תוארו מזוקנים, ואחד מהם חבש קסדה והרכיב משקפיים.

חיסול במלזיה | לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
מלזיה מחפשת חשודים בהתנקשות במהנדס: "קוראים לעדי ראיה להעיד"
מתוניסיה עד מלזיה: החיסולים המסתוריים של אנשי חמאס בעולם
ליברמן מבהיר: "לא נאפשר החזרת גופת המהנדס שחוסל במלזיה לעזה"

החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני פאדי אל-בטש. -, מערכת וואלה! NEWS
קלסתרוני החשודים בחיסול המהנדס/מערכת וואלה! NEWS, -

מפכ"ל המשטרה במלזיה הוסיף כי החשודים הגיעו לזירה כשהם רכובים על אופנועים. "שלפנו 14 קליעים מגופתו של המהנדס והעברנו אותם למומחי נשק לניתוח", אמר. הוא סירב למסור פרטים נוספים משום שהנושא עדיין מצוי בחקירה, אך ציין כי לא ידוע כי אל-בטש ומשפחתו היו נתונים תחת איומים כלשהם. הוא שב על קריאתו מאתמול לעדי ראייה לסייע לצוות החקירה המיוחד שהוקם על מנת לפענח את המקרה.

אל-בטש, בן 35, התגורר בשנים האחרונות במלזיה עם אשתו ועם ילדיו. הוא נורה בדרכו למסגד, בסביבות השעה 6:00, על ידי שני אלמונים רעולי פנים, שהמתינו לו כ-20 דקות מחוץ לבמה הדירות שבו התגורר.

חמאס הודה לאחר ההתנקשות כי הוא היה חבר משמעותי בארגון, והאשים "יד בוגדנית" בחיסול אם כי לא ציין מפורשות את ישראל. אל-בטש היה המהנדס השני הקשור לארגון שמחוסל בתוך פחות משנתיים בפעולה המיוחסת למוסד. בדצמבר 2016 נורה למוות מומחה המל"טים מוחמד א-זווארי בתוניסיה.

אל-בטש הוא קרוב משפחתו של חאלד אל-בטש, בכיר בג'יהאד האסלאמי, שהאשים מיד לאחר ההתנקשות את ישראל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פאדי אל באטש. מערכת וואלה! NEWS
מגופתו נשלפו 14 קליעים. פאדי אל-בטש/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully