וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי הליכוד: "מזועזעים מההסתה נגד אדלשטיין"

22.4.2018 / 11:10

פעילם במפלגה טענו כי גילו בסוף השבוע תגובה בעמוד הפייסבוק שלהם, ובה תמונה מסיתה של אדלשטיין. "כל מפלגת הליכוד וצעירי המפלגה עומדים כאחד נגד ההסתה הפראית", אמרו. השרה רגב: "אין מקום לשימוש בסמלים נאצים, מוקיעה ומגנה כל שימוש בתמונות מסוג זה"

עריכה: שניר דבוש

בצעירי הליכוד טוענים היום (ראשון) כי תמונה מסיתה נגד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין צורפה בסוף השבוע האחרון כתגובה בעמוד הפייסבוק של הארגון. בהודעה מיוחדת שהוציאו הבוקר, הם ציינו כי הזדעזעו לגלות את התמונה שבה מופיע אדלשטיין, ולגנות את האירוע.

"ישנם אנשים שמרשים לעצמם לשפוך את הרעל שלהם ברשת החברתית", אמרו. "בליכוד, אין ולא יהיה מקום לדברים כאלה נגד אף אחד. גורמים אלה, שאין להם חלק בליכוד, עושים כל שביכולתם כדי להוביל את השיח למקומות שאנחנו לא רוצים להגיע אליהם".

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן מבהיר: "לא נאפשר החזרת גופת המהנדס שחוסל במלזיה לעזה"
מתוניסיה עד מלזיה: החיסולים המסתוריים של אנשי חמאס בעולם
בגיל 117: האישה המבוגרת ביותר בעולם מתה ביפן

הסתה נגד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין - 22 באפריל 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
התמונה שצורפה בעמוד הפייסבוק של צעירי הליכוד/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

דוד שאין, יו"ר צעירי הליכוד הוסיף: "ההקבלה המקוממת בין הצורר הגדול ביותר של העם היהודי לבין יו"ר הכנסת, כל שכן יולי אדלשטיין אסיר ציון לו זכויות רבות בשיבת ציון היא דבר בו נאבק בכל הכוח. הסתה שהחלה בהשוואה לסטלין נמשכת עתה להשוואה להיטלר. נחצו כאן גבולות אדומים שצריכים להדליק נורות אזהרה לכולנו. אנו בוחנים צעדים משפטיים למיגור התופעה. כל מפלגת הליכוד וצעירי הליכוד כמובן עומדים כאחד כנגד ההסתה הפראית נגד יו"ר הכנסת, חברנו יולי אדלשטיין כפי שראינו בעמוד שלנו".

שרת התרבות והספורט מירי רגב, שלאחרונה נקשר שמה במאבקים הפוליטיים בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר הכנסת אדלשטיין בעקבות טקס המשואות, אמרה דברים ברוח דומה ואף גינתה את המעשה. "תמונה קיצונית ופוגענית מסוג זה ראויה לכל גינוי", אמרה. "אין מקום לשימוש בסמלים של הנאציזם. אני מוקיעה ומגנה כל שימוש בתמונות שכאלו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מסע"ת – טקס הדלקת המשואות, אולם "ירושלים", הר הרצל (בהשתתופת שרת התרבות והספורט, מירי רגב)  9באפריל 2018. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
"מוקיעה שימוש בתמונות כאלו". רגב/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully