וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 117: האישה המבוגרת ביותר בעולם מתה ביפן

22.4.2018 / 9:36

נאבי טאג'ימה מתה מזקנה בבית חולים בעיירה קיקאי שבדרום יפן. היא הייתה האדם המבוגר ביותר והאחרון שנולד במאה ה-19. היו לה יותר מ-160 צאצאים, כולל נינים של נכדים

נאבי טאג'ימה, האישה המבוגרת בעולם מתה ביפן, אפריל 2018. AP
נולדה באוגוסט 1900. טאג'ימה/AP

האדם המבוגר בעולם, אישה יפנית, הלכה לעולמה בסוף השבוע בגיל 117. נאבי טאג'ימה מתה אמש (שבת) מזקנה בבית חולים בעיירה קיקאי שבדרום יפן - כך אישר גורם רשמי בעיירה סוסומו יושיוקי. טאג'ימה הייתה מאושפזת בבית החולים מאז חודש ינואר.

טאג'ימה, נולדה ב-4 באוגוסט 1900, וככל הנראה הייתה האדם האחרון שנולד במאה ה-19. היא גידלה שתי בנות ושבעה בנים, ועל פי דיווחים ביפן, היו לה יותר מ-160 צאצאים, כולל נינים של נכדים. היא הפכה לאדם המבוגר בעולם לפני שבעה חודשים, אחרי מותה של ויולט בראון בג'מייקה בספטמבר. גם בראון הלכה לעולמה בגיל 117.

על פי ארגון מחקר העוסק בגרונטולוגיה בארצות הברית, אישה יפנית אחרת, צ'יאו מיאקו, היא כיום האדם המבוגר ביותר בעולם ברשומותיו. מיקאו חיה מדרום לטוקיו במחוז קנאגווה והיא צפויה לחגוג 117 שנים בעוד עשרה ימים. ספר השיאים של גינס אישר בתחילת החודש כי מססאזו נונאקא בן ה-112 מצפון יפן הוא הגבר המבוגר ביותר בעולם, ותכנן להכיר בטאג'ימה כאדם המבוגר בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully