וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיפור עם הזונות - קשקוש": נחשפו פתקי ראש ה-FBI לשעבר על טראמפ

20.4.2018 / 8:46

מהמזכרים עולה שהנשיא האמריקני התוודה כי יש לו "ספקות רציניים" בנוגע ליועץ לביטחון לאומי, שפוטר לאחר מכן. טראמפ הכחיש את הדיווח על בילוי עם זונות במלון במוסקבה, אך מהפתקים עולה כי פוטין התרברב בפניו: "יש לנו כמה מהזונות היפות בעולם"

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

הפתקים שכתב ראש ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי אחרי שיחותיו עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הועברו אמש (חמישי) לעיונו של הקונגרס. זמן קצר לאחר מכן, הם פורסמו גם בכלי התקשורת. קומי טען כי ב-27 בינואר בשנה שעברה אמר לו טראמפ כי יש לו "ספקות רציניים" בנוגע ליועץ לביטחון לאומי דאז, מייקל פלין, שפוטר כשבועיים לאחר מכן. לדברי קומי, טראמפ אמר כי "לבחור הזה יש בעיות רציניות בשיקול הדעת". הוא טען שלא הגיב לדבריו של הנשיא, שמאוחר יותר הוסיף את המשפט: "אני מקווה שתוכל להניח לדבר הזה" - משפט שהודלף מאוחר יותר לתקשורת על ידי קומי.

עוד באותה השיחה כתב ראש ה-FBI לשעבר כי הנשיא אמר לו ש"כל הסיפור על הזונות הוא קשקוש". בכך התכוון לפרסום באתר באזפיד של מסמך שאמינותו מעולם לא הוכחה, ואשר ייחס לטראמפ בילוי עם זונות במלון במוסקבה. עם זאת כתב קומי כי "פוטין אמר לטראמפ: 'יש לנו כמה מהזונות היפות ביותר בעולם'".

עוד בוואלה! NEWS:
ראש העיר ניו יורק לשעבר ג'וליאני מצטרף לצוות המשפטי של טראמפ
קובה השביעה נשיא חדש במקום ראול קסטרו: "אין מקום לקפיטליזם"
טראמפ ייפגש עם קים בשבועות הקרובים: "יש לשים סוף לנשק הגרעיני בעולם"

המזכרים שכתב ראש ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי על נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, אפריל 2018. רויטרס
"לבחור יש בעיות בשיקול הדעת". המזכרים שפורסמו/רויטרס

ב-8 בפברואר כתב קומי כי ראש הסגל ריינס פריבוס פנה אליו כדי לשאול אותו אם מתבצעת האזנה לטלפונים של פלין. קומי השיב לשאלתו של פריבוס, אולם אמר לו כי "הפנייה צריכה להתבצע בצינורות המקובלים".

ראש הבולשת הפדרלית המפוטר כתב לעצמו תיעוד של השיחות שניהל עם הנשיא בין החודשים ינואר 2017 לאפריל 2017. בחודש מאי הוא פוטר מתפקידו. זמן קצר לאחר מכן הודה קומי כי הדליף לוושינגטון פוסט מזכר שעסק בשיחה שהייתה לו עם טראמפ, ובה ביקש ממנו הנשיא, לטענתו, "להניח" לחקירה של היועץ לביטחון לאומי לשעבר, מייקל פלין.

בסך הכל תיעד קומי שבע שיחות שהיו לו עם הנשיא, ששלוש מהן הוגדרו כבלתי מסווגות, וארבע אחרות הוגדרו מסווגות, כך שחלק מן המידע בהן הושמט. הנשיא מיהר להגיב, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מזכרי קומי מראים בבירור כי לא הייתה קנוניה עם רוסיה וכי לא היה שיבוש של החקירה. וגם - הוא הדליף מידע מסווג. וואו! האם ציד המכשפות יימשך?".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, אפריל 2018. רויטרס
ביקש "להניח" לחקירתו של היועץ לביטחון לאומי. טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully