וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים קטלנית במחלף מורשה: נינו של אדמו"ר בחסידות גור נהרג

המכונית שבה היו שבעה נוסעים התהפכה והידרדרה לצד הדרך. ההרוג, חיים אלתר, הוא נינו של האדמו"ר "אמרי אמת" מחסידות גור. שישה פצועים פונו לבית החולים תל השומר, בילינסון ושניידר. לפי החשד, יושבי הרכב לא היו חגורים

צילום: מד"א

צעיר בן 19 נהרג הבוקר (שישי) בתאונת דרכים בכביש 5 סמוך למחלף מורשה, לאחר שמכוניתו התהפכה והידרדרה אל צד הדרך. ההרוג, חיים אלתר, הוא נינו של האדמו"ר אברהם מרדכי אלטר המוכר בכינוי "אמרי אמת". צוות כיבוי והצלה שהוזעק למקום חילץ את האיש ואת ששת הנוסעים הנוספים שהיו ברכב. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, אולם בסופן נאלצו לקבוע את מותו בזירת התאונה.

התאונה התרחשה בזמן שהשבעה שבו מתפילה באזור מירון לאזור המרכז. צוות מד"א טיפל בנוסעים הנוספים, בהם צעיר בן 20 שנפצע קשה, וצעיר נוסף שנפצע בינוני, ופינה אותם לבית החולים תל השומר. נער כבן 18 שנפצע אף הוא באורח בינוני, ושני פצועים באורח קל, פונו לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. נער נוסף כבן 14 שנפצע אף הוא באורח קל, פונה לבית החולים שניידר.

עוד בוואלה! NEWS:
ראש ה-FBI לשעבר: "טראמפ מנהיג בלתי מוסרי שאינו דבק באמת"
צה"ל נערך לחידוש ההפגנות ברצועה; החשש - פיגוע ראווה של חמאס
כשהעצבים מתוחים עד הקצה: כל העולם מחכה לתקיפה של טראמפ בסוריה

התאונה במחלף מורשה בה נפצעו שישה ונהרג אחד. דוברות איחוד והצלה, מערכת וואלה! NEWS
כביש 5, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות איחוד והצלה

בעקבות התאונה נוצרו עומסי תנועה באזור. חוקרי תאונות מאגף התנועה של משטרת ישראל הוזעקו למקום ופתחו בחקירת הנסיבות. מחקירה ראשונית עולה החשד שמרבית יושבי הרכב לא היו חגורים. עוד עולה כי ההרוג הועף מכלי הרכב למרחק של 50 מטרים, תוך שהוא חוצה את נתיבי הנסיעה של כביש 4. גופתו הייתה מוטלת סמוך לגדר ההפרדה על אי התנועה בכביש. שלושה מחבריו הועפו אף הם מהרכב ונמצאו מוטלים בתעלה.

בשעות הבוקר עלה חשש כי נכדו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן נמנה עם הפצועים, זאת מאחר שביקר יחד עם שאר נוסעי הרכב בתפילה במירון. אולם כעבור זמן מה התברר כי הוא שב לאזור המרכז באוטובוס ולא שהה עמם ברכב.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב שבו נסעו שבעה נוסעים היה מעוך בתעלה של נתיב ההשתלבות של כביש 4 ו-5, מעבר לגדר ההפרדה", סיפר חובש בכיר במד"א עיזאת אל טורי. "במרחק של עשרות מטרים ממנו בתעלת כביש 4 שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו בשטח. שלושה פצועים במצב קשה ובינוני שכבו על אי התנועה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים והם פונו במהירות לבית חולים תוך כדי טיפול רפואי יחד עם שלושה פצועים קל שהתהלכו במקום".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
התאונה במחלף מורשה בה נפצעו שישה ונהרג אחד. דוברות איחוד הצלה, מערכת וואלה! NEWS
מחלף מורשה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות איחוד הצלה

אתמול נפצע רוכב אופנוע בן 30 במצב אנוש לאחר שנפגע מרכב ברחוב הקוממיות בבת ים. צוות מד"א העניק טיפול רפואי ופינה לבית החולים וולפסון תוך כדי פעולות החייאה, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

(עדכון ראשון: 8:13)

התאונה במחלף מורשה בה נפצעו שישה ונהרג אחד. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully