וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס חיל האוויר בדרך למצעד החיים: "אחראים לביטחון המדינה היהודית"

12.4.2018 / 13:03

רס"ן א' הטיס את מטוס הראם ועליו הרמטכ"ל, מפכ"ל המשטרה ובכירים במערכת הביטחון בדרכם לפולין לרגל יום השואה. "ביחד עם כל משרתי צה"ל באוויר בים וביבשה מתחייבים לזכור ולא לשכוח". האזינו לרשת הקשר

צילום: לע"מ ואור רביד, עריכה: שניר דבוש

משלחת צה"ל ומערכת הביטחון יצאה היום (חמישי) לפולין כדי להשתתף "במצעד החיים". טייס המטוס שהטיס את המשלחת לפולין הוקלט באוויר ברשת הקשר. "טייסת 'ענקי המדבר' כאן רב-סרן א' טייס מטוס הראם. היום, שבוע בדיוק לפני ציון 70 שנה למדינת ישראל, אנו נושאים באחריות להבטיח מדינה יהודית עצמאית ובטוחה. משלחות צה"ל והמשטרה היוצאות כחלק ממשלחת הנשיא למצעד החיים המריאו ועושות את דרכן לפולין לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה. אני וטייסי חיל האוויר ביחד עם כל משרתי צה"ל באוויר בים וביבשה מתחייב לזכור ולא לשכוח".

היום בצהריים ייצא לדרך בפעם ה-30 מצעד החיים ממחנה אושוויץ אל מחנה בירקנאו. מי שיוביל את המצעד בן שלושת הקילומטרים, ויעמוד בראש המשלחת הישראלית הוא הנשיא ראובן ריבלין. לצדו יצעד הרב ישראל מאיר לאו, שמלווה את המצעד מאז ראשיתו, ועמם יהיו צמרת הביטחון הישראלית - הרמטכ"ל גדי איזנקוט, מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, ראש השב"כ נדב ארגמן וראש המוסד יוסי כהן.

עוד בוואלה! NEWS:
בהשתתפות הרמטכ"ל, שלמה ארצי ושחקני צ'לסי: מצעד החיים ה-30
"לניצולים היה חשוב לדעת": הרופא שזיהה את "מלאך המוות מאושוויץ"
"הפוגרום שאחרי המלחמה": גל רציחות היהודים ששטף את פולין אחרי השואה

הרמטכ"ל גדי איזנקוט והמפכ"ל רוני אלשיך בדרכם לפולין. חטיבת דובר המשטרה
אלשיך ואיזנקוט בפתח המטוס, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה

אל הבכירים הישראלים יצטרפו שורה של דיפלומטים ובראשם נשיא פולין, אנדז'יי דודה, שחתם לאחרונה על החוק השנוי במחלוקת שמטרתו להטיל עונש מאסר על מי שיאשים את הפולנים באחריות לפשעי השואה. "עבורנו, ששת מיליוני היהודים שנרצחו בשואה לעולם לא יהיו מספר", אמר הנשיא ריבלין. "כל פסיעה במצעד הזה היא צעד בהיסטוריה של העם היהודי - עם עתיק ושורד שהתברך בכוחות יצירה אדירים, בנכסי רוח ומעשה, עם שזכה לשוב למולדתו לאחר 2,000 שנות גלות ולחדש בה את ביתו הלאומי, כאומה חופשית במשפחת העמים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
משלחת צה"ל למצעד החיים בפולין לפני יציאותו. דובר צה"ל
משלחת צה"ל פני יציאתה לפולין, היום/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully