וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ה-FBI חיפש חומרים על קלטת "תפוס אותן באיבר המין" של טראמפ

12.4.2018 / 10:20

צוות של הבולשת הפדרלית פשט שוב על משרדיו של עורך דינו האישי של הנשיא וחיפש הקלטה מתכנית "אקסס הוליווד" בה נשמע טראמפ מדבר בצורה פוגענית כלפי נשים. העובדה שהחוקרים התמקדו בנושא זה מהווה חידוש ומעלה שאלה בנוגע לעתיד חקירותיו של הנשיא

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

צוות של הבולשת הפדרלית בארצות הברית פשט הלילה (חמישי) על משרדיו של עורך דינו האישי של הנשיא דונלד טראמפ, מייקל כהן, וחיפש חומרים שקשורים בהקלטה של דבריו מהתכנית "אקסס הוליווד", בה נשמע טראמפ מדבר בצורה פוגענית כלפי נשים - כך דווח בעיתון הניו יורק טיימס.
בהקלטה שפורסמה חודש לפני הבחירות לנשיאות נשמע טראמפ אומר כי "כשאתה מפורסם הן נותנות לך לעשות הכול, אתה יכול לתפוס באיבר מינן".

לפי הדיווח, לא ברור מדוע בחרו החוקרים לחפש מסמכים שקשורים לאותה הקלטה, אך עצם העובדה שבכך הם התמקדו מהווה חידוש. זאת, מפני שעד כה פורסם שהחוקרים החרימו מסמכים שקשורים להסכם דמי השתיקה שנחתם בין עורך הדין לבין שחקנית הפורנו סטפני קליפורד (סטורמי דניאלס), וחיפשו מסמכים שקשורים בתשלומים שבוצעו לכאורה עבור שתי נשים נוספות שטוענות כי ניהלו רומן עם הנשיא בזמן שהיה אזרח פרטי.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: "הבה נתאחד בזיכרון של כל החיים שאבדו בשואה"
כשהמעצמות רבות: גם בצה"ל צריכים להיערך לתקיפה אמריקנית בסוריה
ארה"ב על התקיפה בסוריה: "יש כמה אפשרויות, טרם התקבלה החלטה"

נשיא ארה"ב טראמפ, 11 באפריל 2018. רויטרס
שאלות חדשות לגבי החקירה. טראמפ/רויטרס

כהן טען שהעביר את התשלום לקליפורד מחשבונו האישי והחוקרים מנסים להתחקות אחר מקור הכסף, על מנת לקבוע האם אכן בוצע תשלום בצורה כזו או שמא מכספי קמפיין הבחירות של טראמפ - דבר האסור על פי חוק. בנוסף, התובעים הפדרליים בודקים האם כהן ביצע הונאת בנקים.

מקור ב-FBI מסר לניו יורק טיימס כי התשלומים לקליפורד מהווים נדבך אחד אותו חוקרים כשבנוסף לכך הוחרמו תכתובות מייל, החזרי מס ותדפיסי חשבון עסקיים. אולם, מפני שהמסמכים כוללים תכתובות בין טראמפ לכהן שאמורים להיות חסויים במסגרת יחסי עורך דין-לקוח, ככל הנראה יצטרך לעסוק בהם צוות חוקרים מיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מייקל כהן, פרקליטו של דונלד טראמפ. AP, AP
טען שהעביר לקליפורד תשלומים מחשבונו האישי. עו"ד כהן/AP, AP

הנשיא טראמפ הגיב בזעם לפשיטה על משרדיו של כהן ואמר כי "מדובר בציד מכשפות מוחלט". הוא גם תקף את שר המשפטים ג'ף סשנס, מפני שפסל את עצמו מפיקוח על חקירות ההתערבות הרוסית ומי שתפס את מקומו הוא סגנו, רוד רוזנשטיין, שאישר באופן אישי את הפשיטה על משרדיו של כהן. אמש דווח ברשת CNN כי טראמפ שוקל להדיח את רוזנשטיין ולמנות תחתיו מישהו שיוכל לפטר את החוקר המיוחד רוברט מולר.

דוברת הבית הלבן שרה האקבי סנדרס, נשאלה על הנושא אמש ואמרה כי "בשלב זה אין לי הודעה למסור בנושא". במקביל, מנסה קבוצה של סנטורים לחוקק חוק שימנע את פיטוריו של מולר. מלשכתו של הסנטור הרפובליקני צ'אק גרסלי, נמסר כי בכוונתו להציג בפני ועדת המשפט של הסנאט כבר מחר הצעת חוק דו-מפלגתית שתמנע את הדחתו של מולר "ללא סיבה נראית לעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully