וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצח בקרב על חייו": הקצין שנפצע בצוק איתן ידליק את משואת צה"ל

10.4.2018 / 23:45

סגן-אלוף רועי לוי ידליק את משואת צה"ל ביום העצמאות ה-70 יחד עם האלוף בדימוס ישעיהו גביש. לוי, המפקד כיום על יחידת אגוז, נפצע באורח אנוש בצוק איתן וחזר לשרת בתפקידי פיקוד. "שירות המדינה והשירות הצבאי הם דרך חיים עבורי", אמר

מפקד יחידת אגוז רועי לוי שנפצע בצוק איתן ונבחר להדליק משואת צה"ל. דובר צה"ל
"הפיקוד והאנשים עומדים לנגד עיניי תמיד". לוי/דובר צה"ל

מפקד יחידת אגוז בעוצבת הקומנדו, סגן-אלוף רועי לוי, נבחר היום (שלישי) על ידי הרמטכ"ל גדי איזנקוט להדליק את משואת צה"ל ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל. יחד איתו ידליק משואה גם האלוף בדימוס ישעיהו גביש, שהיה מפקד פיקוד הדרום במלחמת שש הימים.

לוי לחם כמפקד מחלקה בגולני במבצע חומת מגן, פיקד על סיירת גולני במבצע עופרת יצוקה ואף נפצע במהלך היתקלות. בנוסף לכך, הוא נפצע באורח אנוש במערכת "צוק איתן" בעת ששירת כמפקד גדוד הסיור של חטיבת גולני.

הוא הצהיר כי הוא גאה לפקד על יחידת אגוז, "יחידת קומנדו אשר מבצעת פעילויות מבצעיות מיוחדות ומוכנה ללחימה בכלל הגזרות". עוד הוסיף: "הפיקוד והאנשים עומדים לנגד עיניי תמיד. אני מודה על הזכות שניתנה להדליק משואה ביום העצמאות השבעים למדינת ישראל. שירות המדינה והשירות הצבאי הם דרך חיים עבורי".

עוד בוואלה! NEWS:
להפוך נזק הסברתי לקלף משפטי: מדוע חשוב לתחקר את סרטון הצלף?
מנכ"ל פייסבוק בשימוע בסנאט: "נכשלנו בהגנת פרטי המשתמשים"
טראמפ שוחח עם מיי: "האחראים למתקפה הכימית בסוריה יישאו בתוצאות"

מפקד יחידת אגוז רועי לוי שנפצע בצוק איתן ונבחר להדליק משואת צה"ל. דובר צה"ל
נפצע בצוק איתן וחזר לשרת בתפקידי פיקוד. לוי/דובר צה"ל

הרמטכ"ל העביר את החלטתו לשרת התרבות מירי רגב, יו"ר ועדת השרים לסמלים ולטקסים, שבירכה על הבחירה בלוי. מדובר צה"ל נמסר כי "כמו במשימותיו בשדה הקרב, כך גם בקרב על חייו ניצח והוכיח כי רוח הלחימה בו חזקה יותר מכל פציעה וחזר לשרת בתפקידי פיקוד ולחימה. סגן-אלוף לוי רואה בשירות הצבאי זכות גדולה ולוחמיו הם מקור השראתו".

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully