וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על רקע המתיחות בדרום: "הקם לפגוע בך - השכם לפגוע בו"

9.4.2018 / 18:36

בטקס בשדרות אמר ראש הממשלה כי "יש לנו כלל פשוט ברור, ואנחנו דואגים לתת לו ביטוי תמידי. לא ניתן כאן בגבול עזה, בטווח נגיעה, שייגעו בנו". זאת, על רקע ההפגנות שבהן נהרגו עשרות פלסטינים בגבול הרצועה

צילום: שי מכלוף, עריכה: תום זואילי

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (שני) בטקס הסכם גג בשדרות כי "יש לנו כלל פשוט וברור, ואנחנו דואגים לתת לו ביטוי תמידי: הקם לפגוע בך - השכם לפגוע בו". לדבריו, "ואנחנו לא נותנים כאן בגבול עזה, בטווח נגיעה, שייגעו בנו. אנחנו ניגע בהם".

הלילה תקף חיל האוויר מתחם צבאי של חמאס בצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי התקיפה התבצעה בתגובה לחדירת שלושת המחבלים אתמול בדרום הרצועה, ולהנחת מטענים מאולתרים. עוד צוין כי, צה"ל "רואה בחומרה" את הניסיון של ארגון חמאס להפיכת מרחב הגדר לאזור לחימה תוך "ניסיונות לפגוע ולהשחית" את תשתיות הביטחון וההגנה של ישראל. "צה"ל לא יתן לשימוש ציני באזרחים להוות כסות לפעילות טרור כנגד אזרחי ישראל וכוחות צה"ל, ויגיב לכל ניסיון טרור מסוג זה", נכתב בנוסף בהודעת הצבא.


עוד בוואלה! NEWS:
רוסיה: ישראל אחראית לתקיפת הבסיס בסוריה; לא עדכנה אותנו מראש
התקיפה בסוריה: 4 איראנים בין ההרוגים, בהם בכיר במשמרות המהפכה

מסיבת עתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא המסתננים, משרד ראש הממשלה, 2 באפריל 2018. עמוס בן גרשום לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, עמוס בן גרשום לע"מ

שלושת הפלסטינים שחשודים בהנחת שני המטענים המאולתרים אמש חצו אחר הצהריים את גדר הגבול לשטח ישראל. בתגובה ירה כוח צה"ל לעברם והם שבו על עקבותיהם. כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי במקום התפתחו חילופי אש וכי צה"ל הגיב בירי פגזי טנקים. בנוסף לכך, התבצע אמש ניסיון חדירה באזור שער הנגב מרצועת עזה. גבר פלסטיני שנתפס במקום כשהוא אינו חמוש הועבר לחקירה.

אתמול הוסיפו ברשתות החברתיות בשפה הערבית להופיע כרזות הקוראות לתושבי רצועת עזה להמשיך להשתתף בהפגנות על גדר המערכת בסוף השבוע הקרוב. התושבים נקראו להגיע אל ההפגנה ביום שישי עם דגלי ישראל ועם בקבוקי תבערה.

בכרזות שהופצו ברשת נראים דגלי ישראל בוערים, לצד דגלי פלסטין. על פי נתוני משרד הבריאות בעזה שפורסמו אתמול, בשני סופי השבוע האחרונים נהרגו 29 מפגינים באזור הגדר ונפצעו 2,850. לטענת הפלסטינים 1,296 מהם נפצעו מירי חי, בהם 79 באורח קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully