וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בקנדה: 14 הרוגים בתאונת אוטובוס של קבוצת הוקי לנוער

7.4.2018 / 14:30

בתאונה שהתרחשה במחוז ססקצ'ואן התנגש האוטובוס, שהיה בדרכו למשחק, עם משאית. 14 נוסעים נוספים שהיו עליו נפצעו ופונו לבתי חולים באזור. ראש הממשלה טרודו מסר תנחומים: "טרגדיה נוראה"

קבוצת ההוקי המבולט ברונקוס ש-14 מאנשיה נהרגו בתאונת אוטובוס בקנדה. אפריל 2018. טוויטר, צילום מסך
חברי "המבולט ברונקוס" לאחר ניצחון במשחק בחודש מרץ/צילום מסך, טוויטר

14 בני אדם נהרגו היום (שבת) בהתנגשות בין אוטובוס שעליו נסעה קבוצת הוקי לבני נוער עם משאית בססקצ'ואן שבדרום קנדה. 14 נוסעים נוספים באוטובוס, שהסיע את קבוצת "המבולט ברונקוס", נפצעו גם הם בתאונה הקשה. הפצועים פונו לבתי חולים באזור טיסדייל, כ-300 קילומטרים מצפון לבירת המחוז, רג'ינה.

לפי דיווחים בכלי תקשורת בקנדה, הרשויות במדינה מסרו כי ההתנגשות אירעה סביב השעה 17:00 (שעון מקומי). המשאית התנגשה באוטובוס כשהיה בדרכו למשחק נגד קבוצה נוספת. עקב הפופולריות הגבוהה של ההוקי בקנדה, החדשות נפוצו במהירה וקבוצות ושחקנים רבים שלחו את תנחומיהם. הקבוצה, שנוסדה ב-1970, מגיעה מהעיר המבולט ומשתתפת במשך שנים בליגת ההוקי לנוער של ססקצ'ואן.

"מחשבותינו ותפילותינו עם המשפחות, עם הצוות ועם הספורטאים שלנו, יחד עם כל הנפגעים הנוספים מהטרגדיה האיומה הזו", מסר נשיא הקבוצה קווין גרינג'ר. "משפחת הברונקוס המומה בעודנו מנסים לעכל את האבדן העצום הזה". גם ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו הגיב לאירוע הטראגי. "אני לא יכול לדמיין את מה שההורים האלה עוברים", כתב טרודו בדף הטוויטר שלו. "לבי יוצא אל כל מי שהושפע מהטרגדיה הנוראה הזו, בקהילת ההמבולט ומעבר לה".

גם משפחות ההרוגים פנו לרשתות החברתיות כדי להביע את אבלם. "האוטובוס של הברונקוס התרסק בדרך למשחק, ראיין נמצא בבית החולים. יש הרוגים ואנחנו שבורי לב. נטוס לשם מחר", כתבה בדף הפייסבוק שלה אחת מאימהות הפצועים.

עוד ידיעות מהעולם
משטר אסד נכנס לעיירה האחרונה של המורדים בפרברי דמשק
בנק הזרע של סין דורש: הוכיחו נאמנות למפלגה הקומוניסטית
נשיא קטלוניה המודח שוחרר מהכלא בגרמניה: "קורא לדיאלוג עם ספרד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully