וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הזרע של סין דורש: הוכיחו נאמנות למפלגה הקומוניסטית

בהצהרה שפורסמה באתר בית החולים של אוניברסיטת פקין נכתב כי על התורמים "לתמוך בהנהגת המפלגה הקומוניסטית ולהיות נאמנים למטרותיה". בסין ישנם 23 בנקי זרע, וברבים מהם קיים מחסור בתורמים

בית יולדות. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בנק זרע בבייג'ינג דורש נאמנות למפלגה הקומוניסטית מכל התורמים הפוטנציאליים - כך נכתב בהצהרה שפורסמה השבוע באתר האינטרנט של בית החולים של אוניברסיטת פקין בבירה הסינית, המנהל את המאגר. בהצהרה נכתב כי התורמים חייבים "לאהוב את המולדת הסוציאליסטית". ההודעה גם הבטיחה תשלום של 872 דולרים לגברים שיצליחו לעבור בהצלחה בדיקות רפואיות לאיכות הזרע.

ההצהרה פורסמה ביום רביעי ואמש היא נמחקה. בהצהרה נכתב עוד כי כל המועמדים חייבים להיות גברים בגילאי 20 עד 45, ללא מחלות גנטיות או זיהומיות, וללא סימנים המצביעים על בעיות משקל, עיוורון צבעים או נשירת שיער. "על המועמדים לתמוך בהנהגת המפלגה הקומוניסטית, להיות נאמנים למטרות המפלגה ולהיות אזרחים הגונים, שומרי חוק, ללא בעיות פוליטיות", נכתב.

לא ברור כיצד מתכנן בית החולים לאמת את נאמנות התורמים למפלגה. בנקי זרע אחרים בסין לא ביקשו נאמנות מפלגתית מהתורמים הפוטנציאליים שלהם. בית החולים השיק את הקמפיין לעידוד תרומת זרע ביום רביעי, ועל פי סוכנות הידיעות הצרפתית הוא צפוי להימשך עד 23 במאי, על אף הסרת ההצהרה מהאתר.

על פי ועדת הבריאות הלאומית של סין, במדינה ישנם 23 בנקי זרע בלבד, וברבים מהם יש מחסור של תורמים. ב-2015 בוטלה מדיניות הילד האחד שהונהגה במדינה, מה שגרם לגידול בביקוש לתרומות זרע. כדי להשתמש בשירותיו של בנק זרע, על המשפחות להוכיח כי האב לעתיד הוא עקר או נושא מחלה גנטית.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully