וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שחור נורה למוות על ידי שוטרים בברוקלין - כי החזיק צינור מתכת

סאהיד ואסל נורה 10 פעמים בשכונת קראון הייטס לאחר שכיוון צינור מתכת לעבר שוטרים. תושב השכונה תיאר אותו כטיפוס תמהוני, שנהג להסתובב בשכונה עם ספר תנ"ך או מחרוזת תפילה ולדבר לעצמו. מפגינים התאספו ברחובות לאות מחאה

מפגינים מוחים בזירת הירי בגבר שחור שהחזיק צינור מתכת בברוקלין ב-4 באפריל 2018. AP
מפגינים מוחים בזירת הירי, אמש/AP

שוטרי משטרת ניו יורק ירו אמש (רביעי) למוות בסאהיד ואסל, גבר שחור בן 34, אחרי שכיוון לעברם צינור מתכת. השוטרים הגיעו בעקבות דיווח על חשוד שמכוון כלי נשק לכאורה לעבר עוברי אורח בקראון הייטס, ברוקלין. הם ירו לעברו 10 פעמים והוא פונה לבית החולים, שם נקבע מותו.

לדברי מנהל מחלקת המשטרה בניו יורק, טרנס מונהטן, התקבלו דיווחים טלפוניים על "גבר שמכוון לעבר עוברי אורח ברחוב חפץ שנראה בעיניהם ככלי נשק". אל הזירה הגיעו ארבעה שוטרים, שלושה מהם בבגדים אזרחיים והרביעי לבוש מדים. "כשחברנו אליו, הוא הסתובב עם מה שנראה כמו אקדח לעבר השוטרים", תיאר מונהטן. הוא הוסיף כי בתיעוד של מצלמות אבטחה של החנויות הסמוכות ניתן לראות כי ואסל החזיק חפץ שנראה כמו נשק.

עוד בוואלה! NEWS:
"זק"א ציונים": חרדים הוציאו מהאמבולנס בכוח את גופת התינוק שטבע
גורמים בסביבת נתניהו: בכוונתו להשתתף בטקס יום העצמאות
תיעוד: החשוד שחוסל ברצועה מתקרב לגדר בכוונה לבצע פיגוע

כוחות משטרה בזירת הירי בגבר שחור שהחזיק צינור מתכת בברוקלין ב-4 באפריל 2018. AP
כוחות משטרה בזירת הירי, אמש/AP

מפגינים התאספו ברחוב לאות מחאה נגד הירי, וכמה מהם צעקו לעבר השוטרים בעת שאלה הקיפו את הזירה באמצעות סרט משטרתי. אנדרה וילסון, תושב האזור בן 38, אמר ל"דיילי ניוז" כי הוא הכיר את הקורבן במשך 20 שנה, ותיאר אותו כטיפוס תימהוני המוכר בשכונה. "כל מה שהוא עשה היה להסתובב ברחבי השכונה", סיפר וילסון. "הוא מדבר לעצמו. בדרך כלל יש לו ספר תנ"ך כתום או מחרוזת תפילה בידו. אף פעם לא הייתה לו בעיה עם אף אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מתוך חשבון הטוויטר של מחוז צפון ברוקלין במשטרת ניו יורק:

בחודש שעבר ירי בצעיר שחור בסקרמנטו, קליפורניה, הסעיר את העיר והעלה לסדר היום את מערכת היחסים הטעונה בין המשטרה ובין האוכלוסייה השחורה. בתקרית זו, סטיבן קלארק, שעל פי הדיווח שבר חלונות של כלי רכב, נהרג מירי 20 כדורים, ובחיפוש על גופו החפץ היחיד שנמצא היה מכשיר סלולארי. התנהלות המשטרה העלתה שאלות קשות, שכן לאחר המקרה נשמע אחד השוטרים אומר לחבריו להשתיק את המצלמות שעל גבי גופם, ואכן משלב זה הסרטון הושתק.

בעקבות המקרה, פרצו ברחבי העיר הפגנות שהביאו לחסימת הכביש המהיר וכתוצאה מכך גם לעיכוב בפתיחת משחק של קבוצת ה-NBA המקומית, סקרמנטו קינגס. כמה ימים לאחר מכן הצטרפו גם שחקני הקבוצה למחאה ולבשו חולצות שחורות עם הכיתוב "דין חשבון" ו"כולנו אחד", לצד שמו של קלארק. בנוסף לכך, אחיו של סטיבן הגיע לישיבת מועצת העיר עם קבוצת מפגינים, ואף טיפס על שולחן המועצה והתיישב עליו. הנוכחים באולם כיוונו טלפונים סלולריים לעבר חברי המועצה, ואחד מהם שאל: "האם זה נראה לכם כמו אקדח?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully