וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: החשוד שחוסל ברצועה מתקרב לגדר בכוונה לבצע פיגוע

5.4.2018 / 17:40

דובר צה"ל פרסם את תיעוד התצפית על המחבל, שעל פי גורמים פלסטיניים נשא עליו נשק, רימונים ומטען נפץ. החשוד, בן 23 מהעיר עזה, חוסל מירי כלי טיס של צה"ל

דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם היום (חמישי) תיעוד שבו נראה החשוד שנורה הלילה בסמוך לגדר המערכת בעזה כשהוא בדרכו לבצע פיגוע בסמוך לגדר. החשוד נהרג לאחר שנורה על ידי כלי טיס של צה"ל. על פי גורמים פלסטיניים שפינו את המחבל, הוא נשא עליו נשק, רימונים ומטען נפץ.

מדובר צה"ל נמסר כי הצבא "לא יאפשר פגיעה בביטחון אזרחי ישראל ויפעל מול מחבלים המעורבים בפעולות טרור". משרד הבריאות בעזה מסר כי המחבל הוא מג'אהד נביל מרוואן אל ח'אדרי, בן 23 מהעיר עזה. גורמים פלסטיניים מסרו כי הצלב האדום, בתיאום עם צה"ל, נכנס לאזור הפגיעה וחילץ את גופתו.

עוד בוואלה! NEWS:
חשש מפיגועים ומחדירת אלפי פלסטינים: בצה"ל נערכים לחידוש המחאה האלימה
צה"ל ירה מכלי טיס - וחיסל חמוש סמוך לגדר המערכת ברצועת עזה
אלפי צמיגים, מסכות ופחים: כך נערכים הפלסטינים להפגנות הבאות

דוצ. מעקב אחר חשוד שהיה בדרכו לבצע פיגוע בסמוך לגדר הגבול ברצועת עזה .05.04.18. צילום: דובר צה"ל, דובר צה"ל
מתוך הרצועה/דובר צה"ל, צילום: דובר צה"ל

הבוקר פרצו עימותים בכמה מוקדים לאורך גבול רצועת עזה. מפגינים התקרבו לגדר, הבעירו צמיגים ומיידים אבנים. צה"ל השתמש באמצעים לפיזור הפגנות. עם זאת, למרות המתיחות, ממשיכים בצה"ל בעבודות על החומה התת-קרקעית בגבול הרצועה.

ברצועה נמשכות ההכנות לקראת ההפגנה מחר בקרבת גדר המערכת, שקודמה ברשתות החברתיות תחת הכותרת "יום שישי של הצמיגים". לצד כרזות שקראו לצעירים תושבי הרצועה להשתתף בהפגנה פורסמו הנחיות לגבי ציוד הדרוש למפגינים וכן כיצד יש לנהוג מול כוחות חיילי צה"ל המוצבים בצדה השני של הגדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully