וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמינאי להנייה: ההתנגדות היא הדרך היחידה לשחרור פלסטין

המנהיג העליון של איראן אמר לראש הלשכה המדינית של חמאס כי "הנושא הפלסטיני נמצא בראש סדר היום האסלאמי". האייתוללה תקף את התייחסותה של סעודיה לישראל ואמר כי "מעשי הבגידה הללו פוגעים במאבק לניצחון"

עריכת וידאו:ניר חן

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי שלח היום (רביעי) איגרת לראש הלשכה המדינית של חמאס אסמעאיל הנייה ובה כתב כי "התנגדות היא הדרך היחידה לשחרר את הפלסטינים המדוכאים". האייתוללה הוסיף כי "ההתנגדות היא המרפא היחיד לפצעי העם האמיץ הזה".

באיגרת כתב חמינאי כי "בימים שבהם יש הסלמה של הדיכוי והברבריות שמפעילים הציונים על עזה, אנו מביעים את עמדתה של הרפובליקה האסלאמית. החזרה של הכוח והכבוד לאומה האסלאמית קשורה באופן בלעדי להתנגדות, במאבק בכוחות השחצנים ובמזימותיהם המרושעות. הנושא הפלסטיני נמצא בראש סדר היום האסלאמי".

עוד בוואלה! NEWS:
בנט ושקד יקדמו כבר בשבוע הבא חקיקה עוקפת בג"ץ נגד המסתננים
פייסבוק הודתה: דליפת המידע פגעה בכ-87 מיליון משתמשי הרשת
אלפי צמיגים, מסכות ופחים: כך נערכים הפלסטינים להפגנות הבאות

תמונה משותפת שלהמנהיג העליון באיראן עלי ח'אמנאי וראש ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה. -, מערכת וואלה! NEWS
חמינאי והנייה בפגישה קודמת/מערכת וואלה! NEWS, -

המנהיג האיראני הוסיף כי "משא ומתן עם המשטר השקרן והגזלן הוא טעות בלתי נשכחת שתפגע בניצחון האומה הפלסטינית". חמינאי תקף במרומז את ערב הסעודית לאור הכרזת יורש העצר, מוחמד בן סלמאן, לפיה הישראלים זכאים לחיות בשלום בארצם ואמר כי "מעשי הבגידה של כמה ראשי מדינות ערב - שלבסוף נחשפו - פוגעים בניצחון הפלסטיני".

הנייה אמר בתחילת השבוע במהלך טקס, שבו העניק אות הוקרה לילד שתועד ביום שישי כשהוא עם מסיכה נגד גז מדמיע שפיזר צה"ל, כי "תהלוכות השיבה הן אירוע היסטורי ענק, יום מפואר בימי פלסטין, ההתנגדות והעמידה העממית בדרכי שלום". לדבריו, "העם הפלסטיני לא יכול לשאת עוד את המצור. התאפקנו בשבוע שעבר והגענו לגבול מסוים. אנחנו לא יודעים היכן יהיה הגבול בפעם הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully