וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בגניבת רכב התנגש בטרמפיאדה סמוך לאריאל - ונורה ע"י כוח צה"ל

האיש שככל הנראה היה במנוסה לאחר גניבת המכונית, נסע במהירות מופרזת בצומת גיתי אבישר הסמוך לעיר, ופגע בתחנת ההסעה. כוח צה"ל שהיה במקום ירה לעברו, ומאוחר יותר הוא מת מפצעיו. לא היו נפגעים נוספים. זהות הנהג והרקע לאירוע נחקרים

חשוד בגניבת רכב פגע בטרמפיאדה ליד אריאל ונורה  - 3 באפריל 2018. קבוצת החדשות, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע סמוך לאריאל, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת החדשות

נהג ערבי-ישראלי שנסע במהירות בצומת גיתי אבישר הסמוך לאריאל התנגש הבוקר (שלישי) בתחנת הסעה הממוקמת בצומת - ונורה למוות בידי חיילים שהיו במקום. מבדיקה ראשונית עולה כי הנהג, שנחשד בגניבת רכב, ניסה מיד לאחר ההתנגשות להימלט רגלית מהמקום.

כוח צה"ל ששהה במקום הבחין בו כשהוא נמלט וירה לעברו. מיד לאחר מכן הוא קיבל טיפול רפואי בזירת התקרית, אולם מותו נקבע בהמשך. לא היו נפגעים נוספים בתקרית מלבד הנהג.

מצה"ל נמסר כי בירור הנסיבות העלה כי "התנהל מרדף אחרי רכב גנוב, במהלכו נהג הרכב התנגש חזיתית בטרמפיאדה, יצא מהרכב והחל לברוח. חיילים שעמדו בסמוך לנקודה הבחינו בחשוד וירו לכיוונו". עוד נמסר כי חקירת התקרית נמשכת.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, הגיב על ירי החיילים לעבר הרכב וקרא "לראש הממשלה ושר הבטחון להודיע בקולם כי הם מגבים את החיילים, שפעלו באומץ כנדרש מהם ופתחו בירי כדי להגן על עצמם ועל תושבים" הוא הוסיף כי "אנחנו כהתיישבות מגבים לחלוטין וגאים בחיילים שפעלו כנדרש כפי שמצופה מלוחמים כשרכב דוהר לכיוונם. לא היינו רוצים שחיילים יחששו לירות במקרה של סכנה לאזרחים. אני מודה להם שפעלו בנחישות ללא חשש במטרה להציל חיים".

עוד בוואלה! NEWS:
ברקע התקפלות נתניהו: אלו החורים במתווה מבקשי המקלט החדש
ביקור חשאי ונסיגת המדינה השלישית: כך נולד מתווה מבקשי המקלט
"לא נקבל גטאות של זרים": ראשי הרשויות נגד פיזור מבקשי המקלט.

(עדכון ראשון: 07:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully