וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מחפשת אחר בן שמונה שנעדר עם אביו מאז יום חמישי

1.4.2018 / 22:10

אליאור אליהו, בן שמונה מחדרה, לא נראה זה שלושה ימים. הוריו גרושים ואביו, תושב אור עקיבא, לא נראה אף הוא מאז יום חמישי האחרון. המשטרה פנתה לעזרת הציבור בסיוע באיתורו של אליהו ושל אביו אמיל

תמונת הילד הנעדר אליאור אליהו, בן שמונה מחדרה. מערכת וואלה! NEWS
אביו והוא לא נראו מאז יום חמישי. אליהו/מערכת וואלה! NEWS

משטרת ישראל פנתה היום (ראשון) לעזרת הציבור בסיוע באיתורו של הילד אליאור אליהו, בן שמונה, שיצא מביתו בגבעת אולגה שבחדרה ביום חמישי בשעות הערב ומאז נעלמו עקבותיו. הוריו של אליהו גרושים ובהסדר בית המשפט נקבע כי יהיה במשמורת אצל אמו, שנתנה אישור לפרסם את דבר היעדרותו.

אביו של אליהו מתגורר באור עקיבא ומאז יום חמישי ירד למחתרת וטרם אותר. בעבר נעלם האב יחד עם בנו וחזר כעבור כמה ימים.ממשטרת מרחב חוף נמסר עוד כי בסמוך למועד היעלמו שוחח אליהו בטלפון עם אביו, אמיל - ולאחר מכן יצא מהבית מבלי שעדכן את אמו.

על פי התיאור שהפיצה המשטרה גובהו של אליהו 1.2 מטרים, מבנה גופו רזה וצבע עיניו חום. כל היודע דבר על אודות מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת חדרה בטלפון 04-6327470. עוד הוסיפו במשטרה כי הציבור נקרא לסייע באיתורו של האב וקראו למי שמחזיק במידע על מקום הימצאו לפנות גם כן למוקדים.

לפני שבועיים אותר בתום שמונה ימי חיפושים נדב היימן, בן 28, שיצא את ביתו בכוכב מיכאל שבצפון הנגב. היימן, שבעת שירותו הצבאי נעלם למשך יממה במהלך אימון של יחידתו, נמצא ישן מאחורי מאפיה בעיר שדרות הסמוכה למקום מגוריו.

עוד בוואלה! NEWS:
הניה: ביום שישי עצרנו בגבול, לא יודעים היכן נהיה בפעם הבאה
"היית אדם של עם ישראל": הרב תא"ל אביחי רונצקי הובא למנוחות
נתניהו לטורקיה: "מפציצה אזרחים"; ארדואן: ישראל מדינת טרור

(עדכון ראשון: 20:06)

אמיל (עמנואל) אליהו מחדרה שנעדר עם בנו אליאור אליהו מאז יום חמישי. משטרת ישראל, אתר רשמי
נעלם בעבר עם בנו וחזר כעבור כמה ימים. אמיל אליהו/אתר רשמי, משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully