וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נכדו של עבריין מוכר וחברו דורסים למוות הולך רגל בחולון

1.4.2018 / 11:06

פרסום ראשון: הנכד, נער בן 17, הואשם יחד עם חברו בן ה-19 שגנבו אופנוע ודרסו למוות הולך רגל שחצה את הכביש ברחוב אלחריזי שבחולון. חוקרי המשטרה איתרו את האופנוע בזירת התאונה, ובאמצעות תיעוד מצלמות האבטחה הביאו למעצרם של השניים

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן

כתב אישום הוגש בערב החג נגד נער בן 17, לאחר שנחשד שגנב יחד עם חברו בן ה-19 אופנוע, ובאמצעותו דרסו למוות את ניסים פרינטא, תושב חולון. הנער, נכדו של עבריין מוכר, חשוד שמיד לאחר התאונה נמלטו עם חברו מזירת האירוע תוך הפקרת הפצוע מבלי לדווח על כך לגורמי ההצלה.

מחקירת המשטרה עולה החשד לפיו השניים גנבו את האופנוע באזור חולון יומיים לפני האירוע המדובר. הם יצאו איתו לנסיעה איתו ברחובות העיר, חברו של הנער נהג והרכיב אותו על האופנוע, כל זאת בזמן שהאחרון היה אמור לשהות במעצר בית בגין עבירה אחרת שביצע. כשהגיעו לרחוב אלחריזי בעיר, פגעו על פי החשד בעוצמה בפרינטא שבאותה השעה חצה את הכביש.

עוד בוואלה! NEWS:
חודשו העבודות לבניית החומה התת קרקעית בגבול עזה; "המתח ירד"
חומת מגן מול האג: האינטרס הישראלי לפתוח בחקירת הירי בגבול
מלקחי המחאה נגד המשטר: איראן תחסום את הטלגרם לצמיתות

נכדו של העבריין בזירת האירוע בו גנב יחד עם חברו אופנוע בעת שנסעו עליו ברחובות חולון. -, מערכת וואלה! NEWS
מתוך התיעוד שהוביל למעצרם של הנאשמים/מערכת וואלה! NEWS, -

בעקבות הפגיעה נפצע פרינטא באורח אנוש, והוא פונה על ידי צוותי מגן דוד אדום לבית החולים וולפסון בחולון, כשהוא סובל משטפי דם, שברים בגולגולת ובגפיים. למרות מאמצי הרופאים, כעבור כמה ימים הוא מת מפצעיו בבית החולים.

חוקרי מרחב אילון וחוקרי אגף התנועה של משטרת מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב דוד ביתן, פתחו בחקירת התאונה, אז התברר כי השניים נמלטו מהזירה מבלי שהזעיקו עזרה. האופנוע שננטש בזירה זוהה כאופנוע גנוב והחוקרים הצליחו לאתר מצלמת אבטחה שתיעדה את באופן שסייע לאתר את השניים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תיעוד: נכדו של עבריין מוכר גנב אופנוע ודרס למוות הולך רגל שחצה את הכביש. אתר רשמי
"נמלטו מהזירה לאחר המעשה". מתוך תיעוד הדריסה/אתר רשמי

בערב החג הגישה פרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט כתב אישום נגד נכדו של העבריין המוכר בגין הפרת חובת נוסע להתקשר לגופים הצלה, קשירת קשר לפשע, גניבת כלי רכב, והפרת הוראה חוקית בשל העובדה שהיה אמור לשהות במעצר בית בזמן התרחשות התאונה. חברו של הנער הואשם בעבירות של גרימת מוות ברשלנות, הפקרה לאחר תאונה, נהיגה ללא רישיון, קשירת קשר לפשע וגניבת כלי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully