וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל פגם מולד: ארנולד שוורצנגר עבר ניתוח חירום בלבו

מושל קליפורניה לשעבר עבר את הניתוח בבית חולים בלוס אנג'לס, לאחר ששסתום בלבו היה זקוק להחלפה. דוברו של השחקן מסר כי מצבו טוב, וכשהתעורר מההרדמה לאחר הניתוח אמר: "חזרתי"

ארנולד שוורצנגר. Frederick M. Brown, GettyImages
שוורצנגר/GettyImages, Frederick M. Brown

השחקן ומושל מדינת קליפורניה בארצות הברית לשעבר ארנולד שוורצנגר עבר אמש (שישי) ניתוח לב פתוח בלוס אנג'לס במטרה להחליף את אחד מהמסתמים בלבו. דובר מטעמו של האמריקני-אוסטרי בן ה-70 אמר כי מצבו טוב, וכי הניתוח עבר בשלום. "שוורצנגר התעורר ומילותיו הראשות היו 'חזרתי', אז הוא ככל הנראה במצב רוח טוב", מסר דוברו.

שוורצנגר סובל מהפרעה מולדת בלבו, ועבר ניתוח דומה בשנת 1997. לאחר השנים שחלפו מהניתוח האחרון, נדרש המושל לשעבר לחדש את השסתום שבלבו. קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ איחל לשוורצנגר בריאות וכתב כי הוא "מחכה להיפגש שוב עם חברי". שוורצנגר כהן שתי כהונות כמושל בין השנים 2003 ל-2011, ולאחר מכן חזר לקריירת המשחק.

שיא ארצות הברית דונלד טראמפ לעג בעבר לנתוני הרייטינג של שוורצנגר שהחליף אותו כמנחה "המתמחה". מושל קליפורניה לשעבר העלה לחשבון הטוויטר שלו סרטון שבו ענה לביקורת שמתח עליו. "היי, דונלד, יש לי רעיון נהדר", אמר. "למה שלא נחליף עבודות? אתה תשתלט על הטלוויזיה כי אתה מומחה ענק לרייטינג ואני אתפוס את התפקיד שלך. ואז אולי אנשים יוכלו סוף סוף לישון בשקט.

עוד בוואלה! NEWS:
ה"שטן" שיכול לפגוע בכל נקודה בעולם: רוסיה שיגרה טיל חדש. צפו
בתגובה לגירוש השגרירים ההמוני ממדינות האיחוד: רוסיה גירשה דיפלומטים אירופאים
ערב הסעודית: מקור הטילים ששוגרו מתימן - רובע הדאחייה בלבנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully