וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדה תעופה בחצר: שני מסוקים הוחרמו מתושב השומרון | צפו

29.3.2018 / 18:27

משמר הגבול החרים את מסוקיו של תושב איתמר, שנתפס לאחר שהטיס אחד מהם בניגוד לחוק. כשנעצר התברר כי הוא אינו מחזיק ברישיון טיס וכי למסוק אין אישורים מתאימים. בבדיקה ביישובו נמצא מה שנראה כשדה תעופה מאולתר. עו"ד החשוד: חוקי התעופה לא חלים ביו"ש

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: תום זואילי

משמר הגבול החרים הבוקר (חמישי) שני מסוקים בשווי מאות אלפי שקלים מתושב איתמר, שנתפס השבוע לאחר שהטיס אחד מהם בניגוד לחוק. חקירת המקרה נמשכת בשילוב כמה ארגונים, ובהם גם רשות התעופה האזרחית.

ביום ראשון הבחינו שוטרי מג"ב בגזרת עוטף ירושלים במסוק שחנה בשדה התעופה עטרות, הסמוך לרמאללה. לצדו של המסוק אותר בעל המסוק שנחשד בהטסתו, ואדם נוסף. עם מעצרו של החשוד, שנחת במקום נגד החוק, התברר כי הוא אינו מחזיק ברישיון טייס וכי למסוק אין רישוי ואישורים מתאימים.

עוד בוואלה! NEWS:
בין נמל אשדוד לבלפור: זיכוי חסן צריך להדליק נורה אדומה בפרקליטות
ביהמ"ש החליט להשאיר את ראאד סלאח במעצר; סנגורו: "נערער"
לראשונה: פעיל "תג מחיר" שתקף פלסטינים הורשע בחברות בארגון טרור

שני מסוקים הוחרמו מתושב איתמר, מרץ 2018. חטיבת דובר המשטרה
אחד ממסוקיו של החשוד באיתמר/חטיבת דובר המשטרה

החשוד שוחרר בתנאים מגבילים והמסוק הוחרם. הבוקר אותר באיתמר מסוק נוסף ומטוס אולטרה לייט של אותו החשוד, במה שנראה כמו שדה תעופה אלטרנטיבי שממנו על פי החשוד נהג החשוד להמריא. המטוס צפוי להיות מוחרם גם הוא בהמשך.

משטרת ישראל מסרה כי "בהתנהגותו סיכן החשוד כלי תעופה אזרחיים וצבאיים במרחב האווירי של ישראל, בכך שעל פי החשד לא רק שטס ללא רישיון ועם כלי טיס שלא עומדים בקריטריונים הנדרשים, אלא אף היה ממריא, טס ונוחת ללא כל אישור".

עו"ד נתי רום, המייצג את החשוד, מסר בתגובה כי "זה בלתי נתפס שלצורך יחסי ציבור משטרת ישראל עוברת על החוק ומדליפה חומרי חקירה, זאת על אף שהן בית המשפט השלום הן בית המשפט המחוזי קבעו כי העניין ידון בדלתיים סגורות. לגופו של עניין, הרי שמדובר בנקמנות של משטרת ישראל במרשי. המשטרה כבר סגרה שבע חקירות דומות נגד מרשי, ואני מקווה שיחכימו לסגור גם חקירה זו. אנו סבורים שאכן הגיע הזמן להחיל ריבונות ובכלל זה את חוקי התעופה ביהודה ושומרון בהתאם לחוק הישראלי, אך לצערנו זה עדיין לא המצב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שני מסוקים הוחרמו מתושב איתמר, מרץ 2018. חטיבת דובר המשטרה
החרמת אחד ממסוקיו של החשוד/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully