וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש החליט להשאיר את ראאד סלאח במעצר; סנגורו: "נערער"

29.3.2018 / 16:33

נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה הפך את החלטת השלום וקבע כי מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, החשוד בהסתה לטרור, יישאר במעצר עד תום ההליכים. השר ארדן בירך: "מקומו של הטרוריסט סלאח מאחורי סורג ובריח לשנים רבות"

צילום: יואב איתיאל, עריכה: ליר שפיגלר

נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, השופט רון שפירא, קיבל היום (חמישי) את ערר המדינה על ההחלטה לשחרר את מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית שייח ראאד סלאח והחליט כי הוא יישאר במעצר עד תום ההליכים. זאת, לאחר שאתמול הורה בית משפט השלום בעיר על שחרורו. השופט שפירא קבע כי לסלאח "לא הייתה עילה לעיון חוזר בבקשתו לשחרור, שכבר נדחתה על ידי בית משפט השלום". לדבריו, "קיים קושי להסתפק בפיקוח אלקטרוני, ובמיוחד בנוגע לאדם שמוגדר כמנהיג ציבור והשפעתו על ציבור רחב רבה".

סלאח נמצא במעצר מאז חודש אוגוסט, אז הוגש לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגדו בגין הסתה לטרור. הוא נעצר בבית שבאום אל-פחם בעקבות ריאיונות לשלוש רשתות שידור ערביות לאחר הפיגוע שבו נהרגו שני שוטרים בהר הבית בשנה שעברה, שבהם שיבח את פעילותם של המחבלים, והגדיר אותם שהידים.

עוד בוואלה! NEWS:
לראשונה: פעיל "תג מחיר" שתקף פלסטינים הורשע בחברות בארגון טרור
"לא ניגוד עניינים, לא הפרת אמונים, ולא מרמה": כך קרס תיק חסן
"פלש באובססיביות לסיפוק דחפיו": אישום נגד מדליף סרטוני העירום

ראאד סלאח ייישאר במעצר עד תום ההליכים נגדו. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
סלאח בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

סנגורו של סלאח, עו"ד אביגדור פלדמן, אמר לוואלה! NEWS כי בכוונתו לערער על ההחלטה לבית המשפט העליון. "בוודאי, זו החלטה מדכדכת" אמר. "יהודים שהסיתו באופן הרבה יותר פרוע נידונו לעונשים כמו עבודות שירות או שירות למען הציבור ולא ישבו יום אחד במעצר".

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן בירך על ההחלטה. "מקומו של הטרוריסט המסית סלאח מאחורי סורג ובריח, ואני מקווה שהפעם זה יהיה לשנים רבות", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "השקרים וההסתה שהוא מפיץ כמו גרמו לאלימות ולמעשי רצח, והוא חייב לשלם על מעשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ראאד סלאח ייישאר במעצר עד תום ההליכים נגדו. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
עו"ד פלדמן, היום/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully