וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פלש באובססיביות לסיפוק דחפיו": אישום נגד מדליף סרטוני העירום

29.3.2018 / 12:10

ארנן מייסלס, תושב עלי בן 42, נאשם בעבירות של חדירה למחשב, פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה, בגין הפצת סרטונים של נשים שונות, בהן עדן בן זקן ונטע אלחימסטר. הוא נאשם בנוסף שהתקין מצלמה במקום עבודתו כדי לתעד עובדת השואבת חלב אם

צילום: ניר פקין, עריכה: ניב מעוז

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד ארנן מייסלס, בן 42 מעלי, בגין עבירות של חדירה לחומר מחשב, פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה, לאחר שהפיץ סרטוני עירום של הזמרת עדן בן זקן והדוגמנית נטע אלחימסטר. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דיה בן אסא, מייסלס הוא מתכנת מחשבים בהכשרתו ועבד בתקופה הרלוונטית בחברה המספקת שירותי קופה רושמת ממוחשבת, וכן שירותי תמיכה מרחוק עבור לקוחותיה של החברה. במאות הזדמנויות שונות, במהלך השנים 2017-2018, חדר הנאשם שלא כדין למצלמות אבטחה בבתים פרטיים ובבתי עסק שונים. הנאשם פרץ למכשירים והשתלט עליהם מרחוק.

בתחילת החודש נעצר החשוד בעקבות חקירת היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז תל אביב של המשטרה - בחשד שהדליף סרטוני עירום של אלחמיסטר ושל הזמרת עדן בן זקן, שתועדו במצלמות אבטחה בחנות בתל אביב, בעת שהחליפו בגדים. לאחר פרסום דבר מעצרו פנתה המשטרה לציבור וקראה להימנע מהפצת הסרטונים - המהווה פגיעה בפרטיות המצולמות ועבירה פלילית שעונשה בחוק מגיע עד חמש שנות מאסר. בנוסף, הנאשם התקין מצלמה נסתרת באחד מחדרי החברה שבה עבד, כדי לתעד את אחת מעובדות החברה בעת שהאחרונה שאבה חלב אם, לשם גירוי וסיפוק מיניים.

הארכת המעצר לחשוד שהפיץ את הסרטון של נטע אלחמיסטר, בית משפט השלום, תל אביב, 7 במרץ 2018. ניר פקין
מייסלס בבית המשפט, בתחילת החודש/ניר פקין

בבקשת המעצר כתבה עו"ד בן אסא כי "הפעילות העבריינית שביצע המשיב באופן שיטתי ומתוחכם, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, לאורך זמן ובהיקף נרחב ביותר, לצורך סיפוק דחפיו המיניים, מקימה יסוד סביר לחשש כי באם ישוחרר, ימשיך המשיב במעשיו ויסכן את בטחון הציבור. המשיב רמס ברגל גסה, את פרטיותם וכבודם של עשרות קורבנות, בכך שפלש שלא כדין, באופן שיטתי, אובססיבי ויום יומי, למרחבים מובהקים של צנעת הפרט ופגע בהם פגיעה אנושה, באמצעות חשיפתו האסורה לתכנים מיניים ואינטימיים של הקרבנות, תיעודם והעתקתם, ללא ידיעתם והסכמתם ואך לשם סיפוק יצריו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נטע אלחמיסטר, עדן בן זקן. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
בן זקן ואלחימסטר/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully