וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 45 נעצר בחשד שהתחזה לחוקר בתיק 4000 ומסר מידע כוזב למעורבים

29.3.2018 / 11:05

החשוד, תושב תל אביב המוכר למשטרה מעבירות בתחום המרמה, פנה לגורמים "בעלי זיקה" לחקירת פרשת בזק ואמר להם כי הוא מחזיק במידע על פגמים בחקירה שיכול להביא לזיכויים. בני שיחו פנו למשטרה ובעקבות זאת הוא נעצר

צילום: רוני כנפו ויוני ריקנר, עריכה: שניר דבוש

תושב תל אביב בן 45 נעצר אמש בחשד שהתחזה לחוקר ביחידת להב 433, יצר קשר עם מעורבים בתיק 4000 ומסר להם מידע כוזב. החשוד הובא היום (חמישי) להארכת מעצר בפני בית משפט השלום בראשון לציון. באגף החקירות והמודיעין במשטרה מסרו כי החשוד מוכר מתחום עבירות המרמה ובימים האחרונים נהג להתקשר לגורמים "בעלי זיקה" בחקירת פרשת בזק ולמסור להם פרטים בדויים שאותם הציג כמידע מתוך החקירות בתיק.

עוד נמסר כי החשוד ציין באזני בן שיחו כי הוא מחזיק ב"ראיות ממשיות" המעידות על "פגיעה בהגינות ההליך החקירתי", וכן כאלה שיש בהן בכדי להוכיח את חפותם שלהם. אותם מעורבים שעמם שוחח החשוד פנו למחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות המדינה וכן למשטרה לאחר השיחות.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא "מנהלת חקירותיה ביסודיות ובמקצועיות ללא משוא פנים, בהתבסס על תשתית ראייתית ושיקולים מקצועיים ובהתאם להוראות החוק, הכל במטרה אחת ויחידה, להגיע לחקר האמת".

עוד בוואלה! NEWS:
"הטרור החקלאי לא עוצר": הצתת ענק בצפון גרמה לנזק של מיליונים
המחבל מאריאל נאשם ברצח איתמר בן גל: "זיהה יהודי - ודקר"
שני פלסטינים חצו את גדר המערכת בצפון רצועת עזה - ונעצרו

חקירת שרה נתניהו, להב 433, 26 במרץ 2018. אבי כהן
שוטר בחצר משרדי להב 433 בלוד/אבי כהן

אתמול הגיש עורך דינם של שרה ויאיר נתניהו, רעייתו ובנו של ראש הממשלה, תלונה למח"ש בגין מה שכינה "הדלפות מגמתיות וכוזבות לאמצעי התקשורת". התלונה עוסקת בהדלפות לכאורה מחקירותיהם של השניים בשבוע שעבר ביחידת להב 433 וברשות לניירות ערך.

"מיד לאחר סיום החקירה החל מחול שדים שקרי, מתוזמן ומתוזמר סביב חקירתם בכלי התקשורת השונים", כתב עו"ד כהן בתלונה. "שעות ספורות אחר כך החלו להתפרסם באתרי החדשות טענות כוזבות, מסולפות ומעוותות על אודות דברים שנאמרו על ידי מרשיי בחקירה, ובתוך זה חלקי ציטוטים מדברים שאכן נאמרו בחקירה ואשר היו ידועים רק לחוקרים ולמרשיי".

ביום שני פורסם בכלי התקשורת כי יאיר נתניהו נשאל בחקירתו מדוע מחק הודעות ממכשיר הטלפון שלו, וכי הוא השיב: "לא מחקתי שום הודעות". עוד פורסם כי אמר: "אני פטריוט ימני וברור שלא רציתי שיכתבו נגד אמא שלי, מה הבעיה בזה?". לדברי עו"ד כהן, "פורסמו בזמן אמת עובדות שהיו ידועות רק לחוקרים, כמו בקשת החוקרים לערוך עימות למרשיי, העובדה שמר יאיר נתניהו נחקר במשרדי הרשות לניירות ערך וטיב החשדות נגדו, גרסאותיהם של מרשיי לגבי הודעות מטלפונים ניידים ועוד פרטים שהיו ידועים רק לחוקרים".

עוד באותו נושא

"הדלפות מגמתיות": שרה ויאיר נתניהו הגישו תלונה במח"ש

לכתבה המלאה
חקירת ראש הממשלה נתניהו, 26 במרץ 2018. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
חוקרי להב 433 מגיעים לבית ראש הממשלה לקראת חקירתו, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully