וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פלסטינים חצו את גדר המערכת בצפון רצועת עזה - ונעצרו

29.3.2018 / 7:50

כוח צה"ל שהבחין בשניים עצר אותם סמוך לנקודה שבה חצו את הגדר והעבירם לחקירת כוחות הביטחון. על השניים נתפסו סכין ושני קאטרים. במערכת הביטחון נערכים ל"צעדת השיבה" מחר שעליה הכריזו הפלגים הפלסטיניים

עריכה: יוסי אלטר

שני פלסטינים נוספים הצליחו לחצות הלילה (חמישי) את גדר המערכת בגבול רצועת עזה. כוח צה"ל שהבחין במתרחש בצפון הרצועה, בקטע שבין בית להיה לבית חאנון, הגיע למקום ועצר את השניים סמוך לנקודה שבה חצו את הגדר. השניים הועברו לחקירת כוחות הביטחון, במהלכה נמצא כי נשאו סכין ושני קאטרים.

אתמול נעצר פלסטיני בחוף זיקים שבאזור אשקלון לאחר שחדר לישראל משטח הרצועה. החשוד נעצר לאחר שחצה את גדר המערכת מצפון הרצועה, בסמוך לנקודת החצייה, והועבר לתחקור כוחות הביטחון. על הפלסטיני לא נתפס נשק.

לקריאה נוספת:
השר גלנט לוואלה! NEWS: "במלחמה בעזה - דמו של סינוואר בראשו"
חמושים ברימונים - אבל לא בשביל טרור: חקירת המסתננים מעזה

פטרולים של משמרת הגבול בכיסופים בעקבות החשש לחדירה. מערכת וואלה! NEWS
כוחות צה"ל עצרו את שני הפלסטינים. מחסום באזור הגבול עם רצועת עזה/מערכת וואלה! NEWS

לפני יומיים חדרו שלושה פלסטינים לישראל ונעצרו בכניסה לקיבוץ צאלים, המרוחק כ-20 קילומטרים מהגבול. גורמי ביטחון מסרו כי השלושה, שהיו חמושים ברימונים ובסכינים, הצליחו לחצות את הגבול מבלי שיגלו אותם בסמוך לנחל הבשור. עוד העריכו הגורמים כי הפלסטינים שנתפסו כשברשותם רימוני יד וסכינים בסמוך לכניסה לבסיס צאלים, נעו על ציר של 20 קילומטרים מנקודת החדירה ועד לצאלים במשך כחמש עד שש שעות.

העלייה במספר ניסיונות החדירה ישראל וחציית גדר המערכת באה במסגרת ההסלמה בגזרת הדרום, וניסיונות חמאס להבעיר את השטח. מחר מתוכננת בעזה "צעדת השיבה", זאת לאחר חודשים רבים שבהם צה"ל מתמודד עם הפרות סדר על תוואי הגדר והנחת מטענים באזור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לוח הסעות להפגנת הענק ברצועת עזה, מרץ 2018. צילום מסך
לוח הסעות שפורסם בעזה לקראת הצעדה/צילום מסך

במסגרת ההכנות לצעדה בה ישתתפו הפלגים הפלסטיניים חמאס, ג'יהאד אסלאמי וכן הפלגים החילוניים של אש"ף, פתח החזית העממית ואחרים - נשלמות ההכנות ברצועה. הקבוצה העומדת מאחורי ארגון התהלוכה, שמזוהה עם חמאס אך לא ישירות, פרסמה אתמול מועדי הסעות מהאזורים השונים ברצועת עזה לעבר אזורי הגבול.

במקביל צה"ל החל בקמפיין תקשורתי אגרסיבי המכוון לרחוב הפלסטיני ברצועה, במטרה לצמצם את היקף המשתתפים ולמנוע חיכוך עם אלה שיגיעו. בצה"ל מתעקשים כי חמאס מארגן את הפגנת הענק במטרה להסיט את תשומת הלב של הציבור הפלסטיני מהבעיות העיקריות: קושי בתשלום משכורות, מצוקת מים, חשמל ודלקים, עלייה באחוזי האבטלה ופגיעה קשה בסוחרים. לתושבים המתכננים להגיע להפגנה העביר צה"ל מסרים שמזהירים אותם מהתקרבות אל הגדר, בטענה שיסבלו ממדיניות נוקשה של צה"ל ואף יסכנו את חייהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully