וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל-עד בן השלוש ניקה את הרכב עם אחיו - וננעל בו במשך שעות

29.3.2018 / 5:10

מחקירת מותו של הפעוט עולה כי הוא ננעל במכונית, נרדם בה ושהה שם שלוש שעות בטרם נמצא ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו. אביו ספד לו: "גרמת לנו רק אושר". שכן המשפחה סיפר: "זו משפחה שהיא מלח הארץ, הילדים מחונכים. זה אסון כבד"

צילום: יניר יגנה, עריכה: שניר דבוש

גל-עד בונה, הפעוט בן השלוש שמת אתמול (רביעי) לאחר שננעל ברכב בנתיבות, ניקה עם אחיו את הרכב לקראת החג קודם לכן - כך עולה מחקירת האירוע. הפעוט ככל הנראה נרדם בתוך המכונית ושהה שם שלוש שעות בטרם נמצא ופונה לבית החולים כשהוא במצב אנוש. בבית החולים נקבע מאוחר יותר מותו.

כאלף מתושבי העיר נתיבות הגיעו להלווייתו של בונה בנתיבות. אביו, יצחק, אמר כי "גרמת לנו רק לאושר ושמחה. נמשיך לשמוח כמה שאנחנו יכולים בעקבות השמחה שהנחלת לנו", סיפר על בנו, שנקרא על שמו של גיל-עד שער, אחד משלושת הנערים שנחטפו ונרצחו לפני כארבע שנים בגוש עציון.

"מדובר במשפחה שהיא מלח הארץ", אמר רם חדד, שכן וחבר המשפחה. "הם אנשי חינוך, משפחה למופת, מרובת ילדים ושקטה. אנחנו מתפללים באותו בית כנסת. יש להם המון כבוד, פשטות ואהבת הארץ", הוסיף. "הם אנשים צנועים, לא שומעים אותם. הילדים מחונכים לתפארת. זה אסון כבד למשפחה".

עוד בוואלה! NEWS:
צדק היסטורי: טקס זיכרון ראשון לחללים שנפלו לפני 51 שנה
חשד לרצח בתל אביב: אישה בת 40 נדקרה למוות; בעלה נעצר
גבר כבן 72 נמצא ללא רוח חיים בשריפה בלול תרנגולות בגאולים

ילד בן ארבע נמצא מחוסר הכרה בנתיבות, 28 במרץ 2018. מד"א
נתיבות, היום/מד"א

בת אל סמימי, גם היא חברת המשפחה, סיפרה: "גל-עד ואחיו ניקו את האוטו. כשהאחים חזרו הביתה, הוא נשאר באוטו, כי הוא אוהב לשחק שם. הוא נעל את עצמו, או שלא ידע לצאת או שנרדם, ואחותו מצאה אותו לאחר מכן". לדברי סיממי, "האם היא מחנכת באולפנה ורכזת תרבות תורנית בעיר, והאב גם הוא מורה. זו משפחה טובה, לא להאמין שזה קרה להם".

בשעה 16:33 קיבלו כוחות מד"א את הדיווח על הילד, שאותר ברכב כשהוא מחוסר הכרה. לפי עדויות השכנים, בשל התקלות בקליטה הסלולרית המורגשות בדרום מזה כמה חודשים, התקשו להתקשר לכוחות ההצלה בזמן.

"ניסיתי לחייג למד"א ואין קליטה", סיפר שמעון וקנין, שכן המשפחה. "פשוט אין רשת. האמא צעקה 'יש לי טלפון קווי בבית', אמרתי לה תתקשרי, אני מנסה לטפל בילד. לא הייתה רשת". לאחר מכן סיפר כי שוחח עם כוחות ההצלה דרך הטלפון הקווי. "לקחתי לה את הטלפון, ומד"א אמרו לי לבדוק אם הבטן עולה ויורדת. אמרתי שהיא לא, שהוא לא נושם. האבא עשה לו החייאה והוא הקיא, אמרו להפסיק לעשות לו החייאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
השיחות למד"א בעקבות הפעוט שנשכח ברכב בנתיבות. מערכת וואלה! NEWS
לא הצליחו להתקשר למד"א. צילום הטלפון של אחד השכנים/מערכת וואלה! NEWS

"שטפתי לו את הפנים עם מים, אמרו לנו ללחוץ לו על החזה. מד"א הגיעו וביצעו בו פעולות החייאה", סיפר השכן. "זו משפחה נהדרת, משפחה ברוכת ילדים. שאלתי אותם מה קרה, הם אמרו שהוא נשכח באוטו", הוסיף.

נעמה אלון, ממרכז חוסן באיחוד הצלה נגב, הגיעה יחד עם מתנדבת נוספת לתמוך באם ובילדים. "היינו עם האמא והילדים, והאמא ביקשה שנהיה עם הילדים ונחזק אותם. הילדים ישבו, התפללו לשלום אחיהם ובכו", סיפרה.

(עדכון ראשון: 22:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully