וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 72 נמצא ללא רוח חיים בשריפה בלול תרנגולות בגאולים

28.3.2018 / 16:31

כוחות כיבוי אש שהגיעו למקום החלו בכיבוי השריפה, מניעת התפשטותה וסריקות אחר לכודים נוספים. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו של הגבר לאחר שנמצא ללא רוח חיים עם כוויות בכל חלקי גופו. נסיבות המקרה נבדקות

שריפה בלול תרנוגולות בגאולים, גופת גבר נמצאה במקום. דוברות מד"א, מערכת וואלה!
צוותי הכיבוי מצאו גופת גבר כבן 50 וצוותי מד"א קבעו את מותו/מערכת וואלה!, דוברות מד"א

שריפה פרצה היום (רביעי) בלול תרנגולות בשכונת יפה נוף שביישוב גאולים. כוחות מכבי אש שהגיעו למקום כיבו את השריפה ומצאו לכוד שחולץ במצב קשה. צוותי מד"א שהגיעו למקום דיווחו על גבר כבן 72 מאזור השרון עם כוויות בכל חלקי גופו וקבעו את מותו במקום. מחקירה ראשונית עולה חשד כי מדובר בתאונת עבודה, החקירה נמשכת.

הלול נמצא במחסן בשטח פתוח וכרגע נערכים מאמצים לכיבוי האש, מניעת התפשטותה ומתבצעות סריקות לאיתור לכודים נוספים. לדברי מכבי האש נראה כי הלול היה מחובר לגז דרך השדות הקרובים.

עוד בוואלה! NEWS:
הטעיה, תרגום לקוי והתעלמות: כך נדחים מבקשי המקלט בישראל
מאות הסעות, אוהלים ואינטרנט חינם: כך נערכים בעזה ל"צעדת המיליון"
יועץ מעודד ומהדהד: במינוי בולטון טראמפ מאותת לצמרת הממשל להתיישר

זירת השריפה בבאר שבע, 25 במרץ 2018. שי מכלוף
זירת השריפה בבית בבאר שבע. השבוע/שי מכלוף

חובש בכיר במד"א, מוחמד ושאח, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את המחסן בוער ועשן כבד עלה ממנו. הפצוע שכב סמוך לכניסה כשהוא מחוסר הכרה עם כוויות קשות בכל חלקי גופו. הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".

אירועי שריפה רבים התרחשו בעת האחרונה ורק אתמול נעצר אדם בחשד שהצית שישה מוקדי שריפה בפתח תקווה במהלך הלילה. בנוסף, היינו עדים לפני יומיים לשריפה בבית בבאר שבע שגבתה את חייה של פעוטה בת שנתיים. נכון להיום אחיה בן ה-4 ממשיך להיאבק על חייו בבית החולים אסף הרופא שבראשון לציון. מהחקירה עלה כי הגורם האנושי היה הסיבה לדליקה שפרצה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully