וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד האוכלוסין הפלסטיני: 4.7 מיליון איש חיים בגדה ובעזה

לפי הנתונים שדווחו על ידי מפקד האוכלוסין הפלסטיני נראה כי כשני מיליון פלסטינים מוגדרים כפליטים. עוד עולה כי ישנם 250 אלף פלסטינים בעלי מוגבלויות מתוכם כ-5% הם תושבי הגדה המערבית ו-6.8% חיים ברצועת עזה

צפון רצועת עזה, 14 בינואר 207. ראובן קסטרו
6.8% מהפלסטינים בעלי המוגבלויות חיים ברצועת עזה/ראובן קסטרו

מנתונים שהציג היום (רביעי) מפקד האוכלוסין הפלסטיני עולה כי מספר התושבים הפלסטינים מונה כיום 4.7 מיליון איש מתוכם כשני מיליון פליטים. בנוסף, לפי דיווח זה, רצועת עזה נמצאת במקום השלישי בעולם בצפיפות אוכלוסין. נתון נוסף מעיד על 250 אלף פלסטינים בעלי מוגבלויות מתוכם כ-5% חיים בגדה המערבית ו-6.8% הם תושבי רצועת עזה ו-35% מהם ילדים. מקרב בעלי המוגבלויות 27% אינם לומדים בבית ספר.

עוד בוואלה! NEWS:
ההסעות להפגנת הענק על הכוונת: צה"ל מאיים על חברות האוטובוסים
שופט עליון לשעבר בארה"ב: לבטל את התיקון המאפשר לשאת כלי נשק
עיטור המופת הוענק ללוחם ממערך המבצעים המיוחדים באגף המודיעין

שביתת מסחר ברמאללה, 27 באפריל 2017. אבי יששכרוף, באמצעות סמאטרפון של וואווי - Huawei, מערכת וואלה! NEWS
5% מהפלסטינים בעלי המוגבלויות חיים בגדה המערבית/מערכת וואלה! NEWS, אבי יששכרוף, באמצעות סמאטרפון של וואווי - Huawei

בתחילת השבוע הצהיר אלוף-משנה אורי מנדס, סגן ראש המנהל האזרחי, בוועדת החוץ והביטחון בכנסת כי אוכלוסיית הפלסטינים שבין הים לירדן מונה כחמישה מיליון איש. יו"ר הוועדה, ח"כ אבי דיכטר, דרש ממשרד הביטחון לקבל את הנתונים במסמך רשמי ובסיום הדיון אמר כי "אני לא זוכר שהפלסטינים הציגו דבר כזה. מדובר בנתון חדש ומפתיע כל שאם הוא מדויק הוא מדאיג, ואם הוא לא מדויק, נרצה לדעת מהו הנתון האמיתי".

שר הביטחון לשעבר ח"כ עמיר פרץ אמר בוועדה והזהיר כי "הנתונים שהוצגו צריכים להדליק נורה אדומה. בין אם חיים שניים או שלושה מיליון פלסטינים ביו"ש: ברור שבקצב הזה ישראל לא תישאר מדינה יהודית ואנו צועדים לפיתרון המדינה האחת לפי חזונו של עזמי בשארה. רק היפרדות לשתי מדינות להבטיח ביטחון ושגשוג כלכלי במדינה דמוקרטית עם רוב יהודי‬".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully