וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיטור המופת הוענק ללוחם ממערך המבצעים המיוחדים באגף המודיעין

28.3.2018 / 18:19

העיטור ניתן ללוחם בגין הישג מבצעי בולט ותרומה משמעותית לביטחון מדינת ישראל. הטקס שהתקיים אתמול כלל גם הענקת צל"ש הרמטכ"ל לסיירת מטכ"ל וליחידות נוספות במערך המבצעים המיוחדים. הרמטכ"ל: אני מצדיע ליחידות על הביצוע והתרומה"

צילום: דובר צה"ל, עריכה: שניר דבוש

דובר צה"ל מסר כי אתמול (שלישי) התקיים טקס הענקת עיטור המופת ללוחם ממערך המבצעים המיוחדים באגף המודיעין, וטקס הענקת צל"ש הרמטכ"ל לסיירת מטכ"ל וליחידות במערך המבצעים המיוחדים. הטקס נערך במעמד הרמטכ"ל גדי איזנקוט וראש אגף המודיעין היוצא אלוף הרצי הלוי.

עיטור המופת ניתן ללוחם בגין הישג מבצעי בולט ומשמעותי, ותרומה חשובה לביטחון מדינת ישראל. הלוחם הפגין בפעילות המבצעית אומץ לב, מקצועיות, נחישות, תושייה ודבקות במשימה. צל"ש הרמטכ"ל ניתן לסיירת מטכ"ל וליחידות המיוחדות על פעילות מבצעית במהלכה הפגינו אומץ לב, נחישות, תושייה ודבקות במטרה תוך סיכון חיים. במהלך הטקס הודגש כי תרומת המבצעים לאמ"ן, לצה"ל ולביטחון מדינת ישראל גדולה מאד.

עוד בוואלה! NEWS:
סערת עדי המדינה: "לבית המשפט צריכה להיות אפשרות לפסול הסכמים"
"כמעט כשל"פ שלום": נפתלי בנט ואיילת שקד בחיקוי מפתיע לפסח
הורי הגן בפ"ת מתקשים להאמין שהגננות התעללו: "הצוות מסור"

הענקת עיטור המופת ללוחם במערך המבצעים המיוחדים, צל"ש הרמטכ?ל לסיירת מטכ"ל וליחידות במערך המבצעים המיוחדים. דובר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
"מצדיע ליחידות על הביצוע והתרומה לביטחון המדינה". איזנקוט. אתמול (צילום: דובר צה"ל)/מערכת וואלה! NEWS, דובר צה"ל

הרמטכ"ל גדי איזנקוט אמר בטקס כי "המבצעים של היחידות לאורך השנים מאופיינים ביצירתיות ובאומץ שממנו עולות פעם אחר פעם היכולות המודיעיניות, המבצעיות, הטכנולוגיות והאנושיות, מה שמאפיין את כל המבצעים של היחידות לדורותיהן". הוא הוסיף כי "אני מצדיע ליחידות על הביצוע והתרומה לביטחון מדינת ישראל. אני מנצל את הטקס הקצר הזה להביע הערכה גדולה מאוד לראש אגף המודיעין, הרצי, שהתחלף אחרי שלוש וחצי שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully