וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הגן בפ"ת מתקשים להאמין שהגננות התעללו: "הצוות מסור"

28.3.2018 / 18:04

אמא לילדה בגן ש-3 מגננותיו נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות אמרה כי היא מתקשה להאמין שהחשדות נכונים. "לא ראיתי שום דבר שגובל באלימות, אני מקווה שהגן ימשיך לפעול". מנהל הגן: "אחד האבות ביקש לצפות בסרטוני המצלמות - והגיש תלונה"

צילום: יותם רונן, עריכה: יוסי אלטר

נטלי, אמא לילדה בגן הילדים בפתח תקווה, ששלוש מגננותיו עוכבו לחקירה בחשד למעורבות בתקיפה ובהתעללות בפעוטות, אמרה היום (רביעי) כי היא מתקשה להאמין שהחשדות נכונים. "זה לא נשמע לי הגיוני", אמרה. "הבת הקטנה שלי נמצאת בגן כבר עשרה חודשים. לא היה שום חשד ולא היה שום דבר שראיתי והיה נראה לי גובל באלימות. אני מקווה שהגן ימשיך לפעול". הגננות שנעצרו שוחררו בסיום חקירתן בתנאים מגבילים, ובהם מעצר בית למשך חמישה ימים, וכן הרחקה מהגן ומיתר המעורבים למשך 15 ימים.

המשטרה בודקת את נסיבות המקרה, לאחר שאחד מההורים התלונן במשטרה. בגן הילדים כ-20 פעוטות כבני כשנה. לאחר בדיקת מצלמות הגן התחוור להורים ולחוקרי המשטרה כי שלוש הגננות נוהגות להתעלל, על פי החשד, באופן שיטתי בפעוטות, מכות אותם וצועקות עליהם.

עוד בוואלה! NEWS:
איומים, הטרדה מינית ומעשה מגונה: כתב אישום הוגש נגד רונן ביטי
בגלל 75 גרם מריחואנה: פוענח הרצח ביער איבים שליד שדרות
לילה של הצתות בפתח תקווה: תושב העיר חשוד שהבעיר שש שריפות

גן הילדים בפתח תקווה בו שלוש גננות התעללו ותקפו פעוטות בני שנה בגן ילדים 28 במרץ 2018. אור רביד, מערכת וואלה! NEWS
"הפתעה מוחלטת". הגן בפתח תקווה/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד

"הצוות מאוד מסור וקשוב", אמרה נטלי. "תמיד עם תשומת לב בדברים הכי קטנים. קשה לי להאמין, אני לא מאמינה שיהיה לזה בסיס. קיבלתי את זה בהפתעה מוחלטת. כואב לי על הצוות של הגן".

מנהל הגן, א', סיפר על האב שהגיש תלונה במשטרה. "ביום רביעי פנה אלי אחד האבות שרצה לראות את הסרטונים של המצלמות כי הוא רצה לראות איך הילד שלו מתקדם ומתפתח בגן", אמר. "אמרתי לו שאין בעיה, ושהוא יכול לבוא מתי שנוח לו, וביום שישי הוא הגיע וראה את הסרטונים. הוא ראה כמה תמונות והחליט שזה לא בסדר, וביום ראשון שמעתי שהוא הגיש תלונה".

"רואים במצלמות גננת שמחזיקה את הראש של התינוק, והאבא לא אהב את זה", סיפר המנהל. "הזמנתי גם הורים אחרים לבוא ולצפות בסרטונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"רק הצבת מצלמות וענישה מחמירה ימגרו את התופעה"

ח"כ יפעת שאשא ביטון (כולנו), המשמשת יו"ר הוועדה לזכויות הילד ויזמה את הצעת החוק להצבת מצלמות בגני ילדים, אמרה כי "מקרי האלימות המזעזעים כלפי ילדים בגנים ובמעונות מלמדים אותנו את מה שאני טוענת שוב ושוב: עלינו כחברה לחייב בחוק הצבת מצלמות במוסדות שבהם שוהים חסר ישע, כולל תינוקות ופעוטות, על מנת שההקלטות יהוו ראיות בבית המשפט".

לדברי ח"כ שאשא ביטון, "על בית המשפט להחמיר בענישה עם הפוגעים ככל הניתן. אנו לא יכולים לאפשר לעצמנו להפקיר את ביטחונם האישי של חסרי ישע. רק הצבת מצלמות, לצד ענישה מחמירה והכשרה מתאימה של גננות, ימגרו את התופעה הפסולה הזו".

(עדכון ראשון: 16:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully