וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמעט כשל"פ שלום": נפתלי בנט ואיילת שקד בחיקוי מפתיע לפסח

28.3.2018 / 17:20

יו"ר הבית היהודי ושרת המשפטים החליטו להפתיע את אזרחי ישראל והעלו סרטון ברכה לחג בהשראת מערכון "ארץ נהדרת" של אסתי וראובן. שר הביטחון ליברמן בחר להקדיש את סרטון החג שלו לסוגיית הטלפון הנייד שלו

אתר רשמי

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד החליטו לערוך מחווה לתכנית "ארץ נהדרת", והעלו ברכה לכבוד חג הפסח בסגנון המערכון של הדמויות אסתי וראובן. בנט פתח את הסרטון בברכת "כמעט כשל"פ שלום לכל המתבוננים" והמליץ על ההכנות לחג שרובנו עוברים בדרך לארוחת ליל הסדר. לבנט מצטרפת שקד שמגלמת את דמותה של אסתי, המנסה למצוא את האיזון בין אורח חיים דתי לחילוני.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: שלוש גננות התעללו ותקפו פעוטות בני שנה בגן ילדים בפתח תקווה
גבר כבן 50 נמצא ללא רוח חיים בשריפה בלול תרנגולות בגאולים
בכירים ברשות שדות התעופה על תאונת המטוסים: "היה כאן נס גדול"

שר הביטחון אביגדור ליברמן הקדיש את סרטון החג שפרסם לטלפון הנייד שלו. בסרטון, שבו משתתף הקומיקאי חן מזרחי, מראה ליברמן את הדגם הישן שבו הוא משתמש ומבהיר כי "לשר הביטחון אסור שיהיה פלאפון חכם. אתה לא רוצה שיידעו איפה נתקוף הלילה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם השבוע ברכה לכבוד החג באמצעות סרטון שפורסם בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: "אני רוצה לאחל לכולכם חג פסח כשר ושמח, תיהנו עם המשפחות שלכם. אני אהנה עם המשפחה שלי ואחגוג את החג הזה בשמחה גדולה, בביטחון גדול, עם הרבה חרוסת ואפס מרור".

בסרטון סיפר נתניהו כי אחרי פגישותיו עם שרי החוץ של צרפת וגרמניה שעיקרן בנושאים ביטחוניים, ערך פגישה שנדונה סביב הביטחון שלו ודבק באמרה: "לא יהיה כלום כי לא היה כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully