וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלוש גננות התעללו ותקפו פעוטות בני שנה בגן ילדים בפתח תקווה

28.3.2018 / 14:00

במשטרה התקבלה תלונה על חשד לתקיפה ולהתעללות בפעוטות. אחד מההורים חשד כי משהו אינו כשורה עם בנו בן השנה ולאחר בדיקת מצלמות הגן התברר כי הגננות היכו אותם וצעקו עליהם. השלוש עוכבו לחקירה

צילום: יותם רונן, עריכה: יוסי אלטר

(בווידאו: הקלטת הצעקות בגן הילדים בקריות, לפני כחודשיים)

שלוש גננות עוכבו היום (רביעי) לחקירה בחשד למעורבות בתקיפה ובהתעללות בפעוטות בגן ילדים בפתח תקווה. המשטרה בודקת את נסיבות המקרה לאחר שאחד מההורים התלונן במשטרה. בגן הילדים לומדים כ-20 פעוטות כבני שנה, ולאחר בדיקת מצלמות הגן התחוור להורים וחוקרי המשטרה כי שלוש הגננות נוהגות להתעלל על פי החשד באופן שיטתי בפעוטות, מכות אותם וצועקות עליהם.

בחודש שעבר הוגשה תלונה במשטרת זבולון לאחר שקלטת שמע שהופצה בין ההורים בגן ילדים בקריות העלתה אצלם חשד כי מתעללים בילדיהם. בהקלטה, שבוצעה נשמעות צעקות על הילדים, בני שנתיים ושלוש. "איי איי, יא בן זונה", "יא בן זונה, אתמול שטפנו פה", קולות בכי של ילדים, "תפסיקי לצעוק כבר", קול חבטה, "יותר חזק, חזק, אני רוצה לחנך אותו", "אני לא רוצה לשמוע אותך", ועוד צרחות בלתי פוסקות של גננות וילדים. ההורים המזועזעים הגישו תלונה במשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
הטעיה, תרגום לקוי והתעלמות: כך נדחים מבקשי המקלט בישראל
בתגובה להצתת מתקן הנדסי: צה"ל תקף עמדת תצפית של חמאס ברצועה
"מת כגיבור": צרפת מקיימת טקס זיכרון לאומי לשוטר שמת בפיגוע

גן הילדים בפתח תקווה בו שלוש גננות התעללו ותקפו פעוטות בני שנה בגן ילדים 28 במרץ 2018. אור רביד, מערכת וואלה! NEWS
גן הילדים בפתח תקווה שבו עוכבו לחקירה הגננות/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד

לפני כארבעה חודשים הוגש כתב אישום נגד גננת בגן חובה בנהריה ותושבת קריית ביאליק, בגין תקיפת אחד מילדי הגן, בן שש. הגננת, בת 46, נאשמת בעבירות של תקיפת קטין חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש. התקרית שאירעה בחודש אוקטובר בשנה שעברה נחקרה בתחנת נהריה של המשטרה.

בחודש יולי בשנה שעברה ארבע הודו והורשעו גננות מחולון בתקיפת ילדים בגן שבו עבדו. ההרשעה נעשתה במסגרת הסדר טיעון שהוצג לבית משפט השלום בתל אביב, שכולל כתב אישום מרוכך לחלק מהנאשמות. ההורים של ילדי הגו התנגדו להסדר במשך זמן רב ואף הפגינו נגדו, אך לבסוף נתנו את הסכמתם.

כתב האישום תאר מסכת של אלימות כלפי ילדי הגן, מינואר ועד אוגוסט 2014. בתקופה זו היו בגן כ-65 תינוקות ופעוטות בגילאי שלושה חודשים עד ארבע שנים. מעשי האלימות כלפי הילדים חסרי הישע תועדו במשך שבועיים במהלך מבצע "צוק איתן", בעת שצוות הגננות והילדים שהו בלופט בחולון בשל הצורך במרחב מוגן.

גן הילדים שבו הילד בלע חול, 30 באפריל 2017. שי מכלוף
גן הילדים שבו הילד בלע חול, 30 באפריל 2017/שי מכלוף
  • עוד באותו נושא:
  • פתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully