וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגמרה ההתבהמות": הכנרת פותחת את עונת רחצה עם מהפכת החופים השקטים

27.3.2018 / 1:57

לאור הצלחת פיילוט שהחל לפני ארבע שנים, באיגוד ערים כנרת החליטו לאכוף את השקט בכל החופים בשיתוף פעולה עם המשטרה, שנערכת בכוחות מתוגברים. מצלמות הוצבו בעשרות נקודות. יו"ר האיגוד: "הכנרת חוזרת לציבור"

(בווידאו: אלי אשכנזי על פתיחת עונת הרחצה המוקדמת בחופי הכנרת)

עונת הרחצה בחופי הכנרת נפתחה השנה באופן רשמי כבר ביום חמישי שעבר. הבשורה המשמעותית עבור הרוחצים היא ההכרזה על 15 חופים שמוגדרים שקטים, לאור הצלחת פיילוט שהחל לפני ארבע שנים בשני חופים. מהפיילוט עלה כי הציבור מעוניין בנופש בחופי האגם אך ללא ערכות הקריוקי המרעישות.

עוד בוואלה! NEWS:
ברקע ההכנות למפגש עם טראמפ: "קים יצא לראשונה מארצו ומבקר בסין"
רצח ניצולת השואה בצרפת: התביעה חושדת כי המניע אנטישמי
12 פלסטינים נורו למוות בהפרות סדר - שני מקרים בלבד נחקרו במצ"ח

פתיחת עונת הרחצה בכנרת. חיים שפיר, מערכת וואלה! NEWS
פתיחת עונת הרחצה בחופי הכנרת/מערכת וואלה! NEWS, חיים שפיר

במסיבת עיתונאים שנערכה היום בחוף לבנון-חלוקים הסבירו במשטרת ישראל ויחידת הפיקוח של רשות הכינרת על שיתוף הפעולה הצפוי בקיץ עם האיגוד, שמטרתו אכיפת הכללים בכנרת. "ההתבהמות שהייתה כאן לא תהיה עוד", הכריז אלי מלכה, יו"ר איגוד ערים כנרת וראש המועצה האזורית גולן. לדברי מלכה, "הכנרת חוזרת לציבור ואנו מזמינים את כלל תושבי המדינה להגיע לבקר".

מלכה הוסיף כי "עם הקמת איגוד ערים כנרת צוינה מטרת העל - שינוי המציאות בחופים. ההחלטה להחיל את השקט על כל החופים המוכרזים של האיגוד תסייע בשיפור חווית הנופש בהם. אני סבור כי ההחלטה תוביל לעלייה משמעותית בכמות המשפחות שיגיעו לנפוש באגם ותסייע בפיקוח על התנהגות בני הנוער המגיעים לחופים". מלכה הסביר כי הוגדרו שלושה אזורים לכל פעילות בחופי האיגוד ובהם אזור רחצה בסמוך לקו המים, אזור קמפינג ומנגלים, ואזור חניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פתיחת עונת הרחצה בכנרת. חיים שפיר, מערכת וואלה! NEWS
כוחות המשטרה יכללו גם שוטרים רכובים/מערכת וואלה! NEWS, חיים שפיר

באיגוד ערים כנרת ציינו כי "הוחלט לשנות את המציאות בכנרת ולהשיב את האגם הלאומי למשפחות. החופים בהם יאכפו את השקט הם: חוקוק צפון, מפרץ אמנון, צאלון, גולן דוגית, כינר, חלוקים, כורסי, לבנון, גופרה, צינברי, ברניקי ושקמים". את שמירת השקט והכללים להתנהלות ראויה ואחראית יאכפו שוטרי מרחב כנרת ופקחי יחידת הפיקוח והאכיפה של רשות הכנרת. המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים שיכללו גם שוטרים רכובים על אופניים, סגווי (רכינוע) וסוסים, ואף הציבה מצלמות במעגל סגור שהוצבו בעשרות נקודות.

(עדכון ראשון: 23:00)

פתיחת עונת הרחצה בכנרת. חיים שפיר, מערכת וואלה! NEWS
המשטרה מתגברת כוחות לאכיפת השקט בחופי הכנרת גם באמצעות סוסים/מערכת וואלה! NEWS, חיים שפיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully