וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקרו והציתו: שני נאשמים ברצח אנטישמי של ניצולת השואה בפריז

סוכנויות הידיעות וטל שלו

27.3.2018 / 9:37

גורם משפטי אמר כי השניים יועמדו לדין בגין הרצח של מיריי קנול בת ה-85, שנמצאה בדירתה השרופה בבירת צרפת אחרי שנדקרה פעמים רבות. לפי אחד מילדיה, היא הכירה את אחד הרוצחים ו"התייחסה אליו כאל בנה"

מיריי קנול, ניצולת שואה בת 85 שנרצחה בפריז, צרפת. -, מערכת וואלה! NEWS
בקהילה היהודית מזועזעים. מיריי קנול/מערכת וואלה! NEWS, -

שני בני אדם הואשמו ברצח של ניצולת השואה בת ה-85 בפריז, והמקרה מסווג כפשע אנטישמי - כך מסר היום (שלישי) גורם משפטי. הרצח של מיריי קנול, שנדקרה פעמים רבות וגופתה הוצתה, מעורר חשש בקהילה היהודית בצרפת. לפי דיווחים בכלי התקשורת במדינה, שני הנאשמים הם צעירים בשנות ה-20 לחייהם, בהם שכן של קנול.

אחד מילדיה סיפר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי היא "התייחסה אליו כאל בנה" וכי הוא ביקר אותה ביום שישי, היום שבו נרצחה. "אנחנו בהלם", אמר בנה. "אני לא מבין איך מישהו יכול לרצוח אישה שאין לה כסף ושחיה במתחם דיור".

הרב הראשי של פריז, חיים קורסיה, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "מזועזע" מהרצח של קנול, ששרדה את המבצע לגירוש יהודי פריז.

לקריאה נוספת בנושא
דיווח בצרפת: ניצולת שואה בת 85 נמצאה מתה בדירה שרופה בפריז

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם שר החוץ של צרפת ז'אן-איב לה דריאן, לשכת ראש הממשלה, ירושלים 26 במרץ 2018. קובי גדעון, לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
קורא להמשיך להילחם באנטישמיות. שר החוץ הצרפתי ונתניהו, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, קובי גדעון, לע"מ

נשיא צרפת עמנואל מקרון גינה הלילה את הרצח של מיריי ואמר כי הוא נחוש להיאבק באנטישמיות בצרפת, שבה חיים כ-400 אלף יהודים - הקהילה היהודית הגדולה ביותר במערב אירופה. "אני רוצה להביע את תחושותיי אחרי הפשע המחריד שבוצע נגד גברת קנול. אני מדגיש שוב את נחישותי המוחלטת להיאבק באנטישמיות", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

אתמול התייחס לרצח שר החוץ של צרפת ז'אן איב לה דריאן, שביקר בישראל. "היה לי רגע מאוד מרגש וקשה כשסיימתי את ביקורי ביד ושם, ושמעתי על הזוועה של הרצח של גברת קנול בפריז שהייתה ניצולת שואה", אמר. "כרגע לא נוכל לומר אם הסיבה לרצח הייתה אנטישמיות, אבל זה די סביר להניח, זה לא יפתיע ולכן זה רק מחזק את העובדה שהמאבק הזה לא הסתיים, ושנצטרך להמשיך להילחם נגד האנטישמיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הגינוי של מקרון

הרצח המזעזע עורר מחדש את פצעי רצח שרה חלימי בשנה שעברה. חלימי בת ה-65 התגוררה גם היא ברובע ה-11. היא הוכתה בדירה על ידי מוסלמי קיצוני, שהשליך אותה מחלון הקומה השלישית. בחודש שעבר קבע בית משפט כי הרקע לרצח היה אנטישמי וכי הרוצח יעמוד לדין בגין פשע שנאה, והפך בכך החלטה קודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully