וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: ניצולת שואה בת 85 נמצאה מתה בדירה שרופה בפריז

ב"לה פריזיאן" דווח כי הקשישה אותרה ללא רוח חיים בביתה וכי המשטרה שוללת אפשרות שמדובר בהתאבדות. לפי ארגון יהודי מקומי, היא נדקרה 11 פעמים ודירתה הוצתה: "הכול מצביע על כך שזהו אירוע אנטישמי". חשוד אחד נעצר

חיילים מאבטחים את מגדל אייפל 1 באוקטובר 2017. רויטרס
חייל מאבטח את מגדל אייפל בפריז/רויטרס

ניצולת שואה בת 85 נמצאה מתה בדירה שרופה בפריז, אחרי שככל הנראה נדקרה למוות - כך דיווח היום (ראשון) העיתון לה פריזיאן. הגופה אותרה ביום שישי האחרון בדירה של האישה, שנמצאת בשדרות פיליפ אוגוסט שברובע ה-11 של בירת צרפת. עוד דווח כי המשטרה שללה את האפשרות שמדובר בהתאבדות.

ארגון אבטחה יהודי-צרפתי, "הלשכה הלאומית למאבק באנטשימיות (BNVCA), אמר כי בדירה אותרו חמישה מוקדי הצתה וכי ההרוגה, שזוהתה כמיריי ק', נדקרה גם 11 פעמים. לפי הארגון, המשטרה עצרה חשוד במעורבות במקרה. הארגון קרא לרשויות להעמיד לדין את האחראי למעשה ולקבוע אם הרקע אליו אנטישמי, "כפי שהכול מצביע".

לפי הדיווחים, ניצולת השואה התלוננה כמה פעמים למשטרה על כך שאחד התושבים באזור מאיים לשרוף אותה.

בשנה שעברה, הקהילה היהודית בצרפת הזדעזעה בעקבות הרצח של שרה חלימי בת ה-65, שגם היא התגוררה ברובע ה-11. היא הוכתה בדירה על ידי מוסלמי קיצוני, שהשליך אותה מחלון הקומה השלישית. בחודש שעבר קבע בית משפט כי הרקע לרצח היה אנטישמי וכי הרוצח יעמוד לדין בגין פשע שנאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully