וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזו לשליחים וקשרו באזיקונים: ארבעה נעצרו בחשד לשוד קשישה בת"א

26.3.2018 / 16:40

הגברים נעצרו בחשד ששדדו את האישה בת ה-77 בדירתה. לפי החשד הכנופיה הבחינה שבנה שולח לה אחת לכמה ימים זר פרחים והשתמשה במידע לביצוע השוד. מהחקירה עולה כי אחד מהשודדים התחפש לשליח והנותרים תקפו את הקשישה ונמלטו עם תכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: מבצע שיטור של משטרת ישראל בכבישי ישראל לקראת חגי האביב)

ארבעה חשודים בשוד קשישה בת 77 מתל אביב יובאו היום (שני) להארכת מעצר. לפי החשד, הארבעה תכננו את השוד אחרי שהבינו כי בנה של הקשישה הוא איש אמיד שחלק מכספו מוסתר לשיטתם במטבע זר בדירתה של אימו.

החשודים זיהו כי אחת לכמה ימים הבן שולח זר פרחים גדול לאמו בעזרת שליח והחליטו להשתמש במידע עבור השוד שלהם. הכנופיה ביצעה עבודת הכנה מקדימה שכללה הגעה למקום מגוריה של הקשישה ותצפית ארוכה על ביתה. לאחר מכן החליטו החשודים לבצע את השוד כשאחד מהם התחזה לשליח פרחים, הגיע לדירה של הקשישה ודפק על דלתה.

עוד בוואלה! NEWS:
בעקבות הרעלת המרגל בבריטניה: טראמפ מגרש 60 דיפלומטים רוסים
מאפיה יהודית בכלא: הקשר בין התורם של נתניהו ודורס לי זיתוני
מנהיג הלייבור בבריטניה: "מתנצל עמוקות על האנטישמיות במפלגה"

השלל אשר נתפס אצל חברי הכנופיה שנאשמים בגניבות מדירות קשישים בצפון. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
שדדו תכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

הקשישה הציצה מבעד לעינית הדלת, הבחינה בשליח עם הזר ולא הביעה חשד משום שסברה כי בנה שלח לה זר נוסף. היא פתחה את הדלת ושלושת החשודים הנוספים התנפלו עליה, היכו אותה, קשרו את ידיה ורגליה באמצעות אזיקונים וניסו לחסום את פיה עם סרט הדבקה. הקשישה נאבקה בשודדים וזעקה לעזרה. שתי שכנות מבוגרות ששמעו את צעקותיה עלו לדירתה. בשלב הזה השודדים נבהלו ונמלטו מן הדירה עם שלל שכלל תכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים.

כוחות משטרת מרחב ירקון שהגיעו למקום פתחו בחקירה ובמסגרת מאמץ מודיעיני וטכנולוגי הצליחו לאתר את כל ארבעת החשודים אותם עצרו לפני יומיים. אחד מהחשודים שיתף פעולה עם החוקרים והודה בביצוע השוד תוך שהוא מוסר את שמות חבריו שהשתתפו בו גם כן. בנוסף, סיפר החשוד כי אחד מהשודדים מכר חלק מהתכשיטים שהצליחו לשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully