וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר זנדברג התנצלה: "כואב לי שאכזבתי, אבל המתקפה חסרת תקדים"

25.3.2018 / 16:10

יו"ר מרצ החדשה התנצלה על כך שהכחישה כי השתמשה בשירותיו של יועץ התקשורת משה קלוגהפט בקמפיין לראשות המפלגה. בפוסט שפרסמה לבוחריה כתבה: מתנצלת שאכזבתי אבל המתקפה חסרת המעצורים על מרצ ועל השמאל נופחה מעל ומעבר לכל פרופורציה סבירה

צילום: יוני ריקנר, עריכת וידאו: ניר חן

יו"ר מרצ תמר זנדברג התנצלה היום (ראשון) בפוסט שהעלתה בעמוד הפייסבוק שלה בפני בוחריה, על כך שהכחישה כי השתמשה בשירותיו של יועץ התקשורת משה קלוגהפט בקמפיין שניהלה לראשות המפלגה. "כואב לי שכל כך מהר אכזבתי רבים מכם ולכן אני רוצה להגיד לכם קודם כל - שאני מתנצלת", כתבה.

"לעיתים רחוקות מאוד אתם תשמעו מפוליטיקאי ומראש מפלגה התנצלות, אבל אנחנו במרצ לא כמו כל הפוליטיקאים", ציינה. "ב-25 השנים האחרונות התייצבנו תמיד, ללא פחד, לצד ארגוני זכויות האדם והחברה האזרחית. בעשור האחרון ליוויתי אינספור מאבקים ומעולם לא ברחתי ממי שאני, אבל מה שקורה הבוקר הוא חסר תקדים. מתקפה חסרת מעצורים עליי, על מרצ ועל השמאל. נושא ההתייעצות עם משה קלוגהפט נופח מעל ומעבר לכל פרופורציה סבירה או הגיונית".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
פרסום ראשון: המבקר יבחן את הייעוץ שקיבלה תמר זנדברג מקלוגהפט
היועץ משה קלוגהפט והשקרים: הפתיחה המביכה של יו"ר מרצ החדשה
יו"ר חדשה למרצ: תמר זנדברג ניצחה בפריימריז הראשונים במפלגה

חברת הכנסת תמר זנדברג. אייל יצהר, גלובס, מערכת וואלה! NEWS
תמר זנדברג/מערכת וואלה! NEWS, אייל יצהר, גלובס

בוואלה! NEWS פורסם מוקדם יותר כי משרד מבקר המדינה צפוי לבחון את הייעוץ שקיבלה זנדברג מקלוגהפט. הבדיקה תתבצע על רקע העובדה שלפי החוק זנדברג קיבלה תרומה מקלוגהפט, שעליה לא דיווחה כנדרש בחוק, וזאת משום שהיא לא שילמה על הייעוץ. אתמול נחשף כי זנדברג נעזרה ביועץ האסטרטגי המזוהה עם הימין, במהלך הקמפיין שלה לראשות מרצ.

בפוסט שפרסמה ח"כ זנדברג היא הבהירה כי לא הסתירה כי עמדה בקשר עם קלוגהפט על רקע סדרת טלוויזיה שהוא מפיק. "כששמע שהכרזתי כי אתמודד בפריימריז לראשות מרצ הוא פנה אלי, אמר לי שהמועמדות שלי מזכירה לו את מועמדותו של בנט", טענה. "לא נעלמה מעיני העובדה כי אכן הקמפיין שהוביל, הגם שבמחנה אידיאולוגי יריב, היה מוצלח מאוד. נפגשתי עמו ארבע פעמים במהלך החודשיים האחרונים - פעמיים בביתו בגבעת שמואל ופעמיים בביתי בת"א. בפעם האחרונה נפגשתי אתו כחמישה ימים לפני הבחירות - הוא הציע את סיועו בגיוס אמנים שאיתם הוא נמצא בקשר על מנת שיביעו תמיכה במועמדותי לראשות מרצ. מעבר לכך קיימנו שיחות והודעות טלפוניות. הוא הציע שלל הצעות. אימצתי חלק מהן, חלק לא. "מטבע הדברים יש בשיחות כאלה גם רגעים אנושיים ורכילות. את הקווים המובילים, הבולטים והמכריעים של הקמפיין הובלתי עם צוות 'יוניק' ואיתם בלבד. באופן כללי קמפיין זה דבר ציבורי ואת התוצאה - החיובית, האופטימית והמנצחת אפשר לראות בעיניים".

עוד באותו נושא

תמר זנדברג: "עשרה מנדטים למרצ? יעד שאפתני, אבל אפשרי"

לכתבה המלאה
משה קלוגהפט  03/02/2013. ראובן קסטרו
"הוביל קמפיין מוצלח מאוד". יועץ התקשורת משה קלוגהפט/ראובן קסטרו

לצד ההתנצלות, ח"כ זנדברג תקפה על הביקרת שהופנתה נגדה בעקבות הדברים. "יש גם גבול שחייב להיאמר", קבעה. "המתקפה הצבועה והאופורטוניסטית הבוקר עברה כל גבול. תגיד לי אבי גבאי - אין לך בושה? אתה שהטחת במצביעי השמאל ששכחו מה זה להיות יהודים? שבזמן שביבי אמר הערבים נוהרים לקלפיות אתה איימת לסלק את זוהיר בהלול? שנכנסת לישיבת סיעה והודעת לחברי הכנסת שהם הולכים להצביע בעד גירוש הפליטים? שלא הוצאת מעולם מילה להגנת ארגוני זכויות האדם, לפעמים להיפך - עמדת בראש מפלגה שהתנערה מהם? אתה מעז לדבר עליי?".

"הקמפיין שלי לראשות מרצ הוציא את האמת ממני ועליי באופן הכי טהור שיכול להיות", הוסיפה. "היום אני מתנצלת. טעיתי בשיקול הדעת. אני מתנצלת בפניכם, אני מתנצלת בפני העיתונאים ואני מתנצלת בעיקר בפני החברים בארגוני זכויות האדם ובקרן החדשה לישראל. אין פטריוטים ואוהבי ישראל גדולים מהם. אני גאה שמרצ היא המפלגה היחידה שעומדת לצד הארגונים האלה כשכולם שותקים, מגמגמים או מצטרפים למתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully