וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר זנדברג: "עשרה מנדטים למרצ? יעד שאפתני, אבל אפשרי"

24.3.2018 / 1:15

בראיון לתכנית וואלה! TALK עם יעקב אילון אמרה יו"ר מרצ הטרייה כי היא רואה את מפלגתה כשותפה בכירה בממשלת מרכז-שמאל. בנוסף היא תקפה את מפלגת העבודה: "שבשבת שכל פעם פונה ימינה או שמאלה. קוראת לאנשים הגונים בה לעבור למרצ", אמרה זנדברג בריאיון שנערך לפני בחירתה

צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכת וידאו: נועה לוי

"בשנים האחרונות נכנסנו לפינה שהימין הכניס אותנו אליה והתרגלנו למקום המדוכדך, הקטן והלא רלוונטי. התחלנו לשבת על היציע ולפרשן את המציאות הישראלית במקום לקחת בה חלק", כך טענה יו"ר מרצ הטרייה, ח"כ תמר זנדברג, בריאיון לוואלה! TALK עם יעקב אילון שנערך כמה ימים לפני שנבחרה ברוב מוחץ בפריימריז הראשונים בתולדות מפלגת השמאל.

לדבריה, "סיימתי קמפיין בחירות ונפגשתי עם המון אנשים. לא שמעתי אנשים שאומרים שהם הפסיקו להאמין בעמדות של מרצ, להפך. שמעתי אנשים שמאמינים במה שאנחנו אומרים אבל לא תפסו אותנו כרלוונטיים להשפעה".

וואלה טוק  - הראיון המרכזי עם יעקב אילון ותמר זנדברג 20.3.18. מערכת וואלה!
זנדברג/מערכת וואלה!

את רואה את מרצ נכנסת לכל ממשלה?

בוודאי שלא.

מי לא?

"זה לא 'מי לא' - זה 'מה כן'. אני רואה את מרצ כשותפה בכירה בממשלת שמאל-מרכז שתובל על ידי מפלגת העבודה או יש עתיד. מרצ לא תשב בממשלת ימין-ליכוד, מרצ היא אופוזיציה אפקטיבית לממשלה כזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרומו וואלה טוק הראיון המרכזי עם יעקב אילון ותמר זנדברג 20.3.18. מערכת וואלה!
זנדברג באולפן/מערכת וואלה!

זנדברג הבטיחה במהלך הקמפיין עשרה מנדטים, שאותם היא הגדירה בריאיון כ"יעד שאפתני, הוא כפול ממה שהיה בעבר", אך היא הבהירה: "אני מאמינה שזה אפשרי. אני רואה את העלייה בסקרים, אני חושבת שהיא חלק מההתעוררות שמרצ עוברת".

בנוסף זנדברג התייחסה למפלגת העבודה, שלדבריה "הפכה את עצמה לשבשבת שבכל פעם פונה ימינה או שמאלה לפי כיוון הרוח. פעם שוכחים מה זה להיות יהודים ופעם לא מפנים התנחלויות. את תוצאות הזיגזוג וההתחנפות לימין אנחנו רואים עכשיו בירידת הכוח בסקרים ובתחושה הכללית". היא קראה ל"אנשים הגונים בתוך מפלגת העבודה לעבור למרצ".

(עדכון ראשון: 08:15)

וואלה טוק  - הראיון המרכזי עם יעקב אילון ותמר זנדברג 20.3.18. ראובן קסטרו
זנדברג עם יעקב אילון/ראובן קסטרו
וואלה טוק  - הראיון המרכזי עם יעקב אילון ותמר זנדברג 20.3.18. ראובן קסטרו
זנדברג/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully