וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופר נהרגה שני קילומטרים מבית הוריה: "פושע עם רישיון"

23.3.2018 / 7:51

שעות בודדות אחרי שקיבל את הבשורה על מותה של בתו בתאונה, סיפר אביה של נופר רווח מועלם כי לדברי חוקרי המשטרה הנהג הפוגע נסע באור אדום והתנגש בעוצמה במכונית שבה נסעה. "מקווה שהוא ייענש בחומרה"

הרוגה בתאונת דרכים ליד כפר סבא. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
זירת התאונה בסמוך לנווה ימין, הלילה/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

שעות בודדות אחרי שקיבל את ההודעה הנוראה בדבר מותה הטרגי של בתו, נופר, סיפר דוד מועלם לוואלה! NEWS על המידע שהציגו בפניו חוקרי המשטרה אחרי התאונה הקשה שבה נהרגה בתו. "החוקרים אמרו לנו שהנהג הפוגע עבר באור אדום והתנגש בחוזקה ברכב שבו נסעו נופר וחבריה", אמר האב.

נופר רווח מועלם בת ה-23 נהרגה שלשום בלילה בתאונה בין רכב פרטי ורכב מסחרי בכביש 55, בסמוך לצומת נווה ימין שליד כפר סבא. בתאונה נפגעו שני צעירים נוספים באורח בינוני. במשטרת מרחב שרון פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

עוד בוואלה! NEWS:
שני הרוגים בהתנגשות בין קלנועית ורכב פרטי בגליל העליון
"קרה שם משהו מוזר": תעלומת מותו של הישראלי שגופתו אותרה בהודו
"טרגדיה נוראית שלא נתפסת": אבל בגבעתיים בעקבות מות הלוחם

נופר מועלם ההרגוה בתאונה. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
"רק יצאו לבלות". נופר מועלם/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

לדברי האב, נופר עברה בבית הוריה לפני הנסיעה כדי להשאיר אצלם את בתה בת הארבעה חודשים, בטרם נסעה לארוחת ערב עם חבריה. "שני קילומטרים מהבית שלנו הילדה שלי נפגעה. היא ישבה במושב האמצעי. חברה שלה, שישבה בצד של הפגיעה, מאושפזת בבית החולים בילינסון במצב אנוש, יחד עם שאר נוסעי הרכב שפצועים בדרגות שונות".

מועלם אמר כי הוא מקווה שהנהג הפוגע, שנפגע גם הוא בתאונה, ייענש בחומרה וישלם על מעשיו. "מדובר בפושע עם רישיון. הוא הרג את הבת שלי ופגע בעוד חמישה צעירים, שרק יצאו לבלות וליהנות קצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully