וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בהתנגשות בין קלנועית ורכב פרטי בגליל העליון

22.3.2018 / 19:20

השניים, חנוך קרניאלי בן ה-74 ונורית שאנן בת ה-76, נפצעו בתחילה באורח אנוש. מותה של שאנן נקבע בזירת התאונה, וקרניאלי פונה במצב קריטי לבית החולים, שם נקבע מותו. חברי קיבוץ מחניים: "המומים וכואבים"

צילום: חיים שפיר, עריכה: תום זואילי

אישה בת 76 וגבר כבן 74 נהרגו היום (חמישי) בהתנגשות בין קלנועית לכלי רכב פרטי בסמוך לצומת מחניים שבגליל העליון. מצבם של השניים, חנוך קרניאלי ונורית שאנן, הוגדר בתחילה אנוש. הם קיבלו טיפול רפואי מידי צוותי מד"א שהגיעו למקום.

מותה של שאנן, תושבת קיבוץ כפר סאלד, נקבע בזירת התאונה, וקרניאלי פונה לבית החולים זיו שבצפת כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם. למרות מאמצי ההחייאה של הצוות הרפואי בחדר הטראומה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של קרניאלי, תושב קיבוץ מחניים. נהג כבן 40 שהיה מעורב אף הוא בתאונה, נפצע באורח קל וקיבל טיפול בבית החולים.

מחקירת נסיבות התאונה עולה כי נהג הקלנועית ביקש לחצות את הכביש, מצידו הצפוני לעבר הקיבוץ, וכי נהג המכונית הפרטית, שנסע מצומת מחניים מזרחה, לכיוון משמר הירדן, פגע בקלנועית.

עוד בוואלה! NEWS:
עימותים אלימים: 20 נעצרו בהפגנת הפלג הירושלמי בבני ברק
"קרה שם משהו מוזר": תעלומת מותו של הישראלי שגופתו אותרה בהודו
שעון קיץ חוזר: היום בלילה זזים שעה אחת קדימה

תאונה בכביש 91. חיים שפיר, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בצומת מחניים, היום/מערכת וואלה! NEWS, חיים שפיר

מקיבוץ מחניים נמסר: "המומים וכואבים על לכתו של חברנו היקר, חנוך קרניאלי. חנוך, מראשוני הקיבוץ, הגיע בשנת 1952 עם גרעין המחנות העולים. יש לו ארבעה ילדים והרבה נכדים".

"חנוך היה אדם אוהב בריות - איש נתינה גדולה, יקר ואהוב", נמסר מהקיבוץ. "הוא היה מוכר בתוך 'סבא חנוך', ומתקן שעונים ואופניים מיתולוגי בקיבוץ".

מקיבוץ כפר סאלד, שבו התגוררה שאנן, נמסר כי "נורית עבדה עשרות שנים כספרנית בבית הספר הר וגיא. היא הייתה אישיות מיוחדת במינה, נעימת הליכות, מסורה וישרת דרך. היא הותירה אחריה חמישה ילדים, שמונה נכדים ונינה".

בתאונה נוספת שהתרחשה הערב בין מיניבוס לרכב פרטי בכביש 772 בדרך דשנים בקריית אתא נפצע גבר כבן 30 באורח קשה וילד בן ארבע נפצע באורח בינוני. 11 בני אדם נוספים נפצעו באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול ראשוני ופינו אותם לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

(עדכון ראשון: 17:54)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חנוך קרניאלי ז"ל, שנהרג היום בתאונת דרכים בכניסה לקיבוץ מחניים. זיו בהרל, מערכת וואלה! NEWS
חנוך קרניאלי, שנהרג בתאונה/מערכת וואלה! NEWS, זיו בהרל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully